اجلاسیه عمومی مجمع بسیج شهرستان سیمرغ برگزار شد

سیمرغ(پانا)- اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان سیمرغ در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با حضور رئیس مجمع بسیج مازندران، فرماندار، فرمانده سپاه سیمرغ و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه عمومی مجمع بسیج شهرستان سیمرغ برگزار شد

در ابتدای این نشست امید هادیانی رئیس مجمع بسیج استان مازندران، هدف از تشکیل این اجلاسیه را ارائه طرح مطلوب و مطالبه گری دانسته است.

در ادامه حسن پور قربان فرمانده سپاه سیمرغ با اشاره بر این که یکی از فرامین مقام معظم رهبری همکاری و تعامل سپاه با مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات مردم می باشد عنوان کرد: هدف سپاه استفاده از همه ی ظرفیت های موجود برای حل مشکلات و چالش های منطقه است.

وی افزود: مجمع بسیج مجموعه ای استکه با استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز بسیج و متخصصین بسیجی برای کمک به تحقق دولت اسلامی با طرح‌هایی که در کارگروه های شش گانه ارائه می شود به حل معضلات می پردازد.

پور قربان ابراز کرد: در این کارگروه ها مسائل مختلف براساس اولویت ها مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرند و در نهایت راهکار هایی برای رفع این مشکلات در اختیار مدیران دستگاه های اجرایی قرار داده می‌شود. در واقع مجمع بسیج نوعی هم اندیشی برای بهتر اندیشیدن و رفع موانع است.

در ادامه نمایندگان کارگروه ها به بیان طرح های پیشنهادی خود پرداخته اند.

نماینده کارگروه فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: پیشنهادات ما برای رشد بعد فرهنگی و اجتماعی شهرستان، شناسایی؛ توانمند سازی و شکوفایی استعدادها در راستای حفظ سرمایه اجتماعی و ایجاد گذرگاه فرهنگی امن برای مردم است.

در ادامه نماینده کارگروه زن و خانواده گفت: ترویج طرح طلایه دار خانواده ؛ که با هدف توانمند سازی زنان در نقش مهم اجتماعی زن از جمله همسرداری و نقش بی بدیل مادر در تعلیم و تربیت فرزندان و نهادینه سازی فرهنگ مقاومت خصوصاً اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی خانواده در مقابل آسیب ها از اهداف کارگروه زن و خانواده است.

کارگروه آموزش، تحقیقات و فناوری مدرس ضمن خدمت برای فرهنگیان را خواستار شدند.

نماینده کارگروه اقتصادی نیز ساماندهی رودخانه تلار با تأکید کنترل سیلاب و رویکرد اقتصادی اکولوژیکی و تفریحی را اولویت اعضای کارگروه خود عنوان کرد.

در پایان نیز نماینده کارگروه بهداشت و درمان دو طرح دراز مدت و کوتاه مدت ساخت بیمارستان در شهرستان و ساخت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی را توصیه کرد.

دانش آموز خبرنگار : سیده نیکا میرقنبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار