مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر :

دغدغه مسائل تربیتی در آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم است

اسلامشهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر دغدغه مسائل تربیتی در آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت در این راستا ترویج فرهنگ عاشورایی از جمله وظایف مهم دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه مسائل تربیتی در آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم است

صادق موسی‌پور،رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه نمایندگان شورای موسسان مدارس غیر دولتی شهرستان‌های استان تهران که در آموزشگاه نیکان شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با توجه به اینکه در آستانه مهرماه 1401 قرار داریم، از برگزاری جلسه نمایندگان شورای موسسان مدارس غیردولتی کل کشور در آینده نزدیک خبر داد.

وی ادامه داد: در مدت باقی مانده به شروع سال تحصیلی توسعه و راه‌اندازی مدارس غیر دولتی بسیار مهم است و می‌بایست در این زمینه اقدامات لازم انجام گردد.

در ادامه اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از چالش‌ها و مشکلات آموزش و پرورش اسلامشهر در آستانه سال جدید سخن گفت و بیان کرد: مدارس غیر دولتی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و در راستای کمک به مدارس دولتی در زمینه کمبود فضای آموزشی و تراکم دانش‌آموزی برنامه‌های مناسبی را در حال اجرا دارند.

وی تصریح کرد: دغدغه مسائل تربیتی در آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم است و در این راستا ترویج فرهنگ عاشورایی از جمله وظایف مهم دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت است و همانگونه که شاهد بودیم در دهه اول محرم با هماهنگی مدارس غیر دولتی، سایر واحدهای آموزشی و همکاران ما در آموزش و پرورش جلسه عزاداری امام حسین(ع) را در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارکردیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار