کشف 10 میلیون دلار تقلبی در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 100 هزار قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی در مجموع به مبلغ 10 میلیون دلار خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 10 میلیون دلار تقلبی در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با رصدهای اطلاعاتی و تحت کنترل قراردادن افراد مشکوک و مظنون، مشخص شد باندی از تبهکاران جاعل با همکاری یکدیگر، در سطح وسیعی مبادرت به تهیه و توزیع دلار‌های تقلبی و انجام معامله با این دلارها می‌کنند.

وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد و به دست آمد متهمان تعدادی از کاربران فضای مجازی را که قصد خرید و فروش کالا دارند شناسایی کرده و با نمایش حجم انبوهی از دلارها در فضای مجازی آنان ترغیب به انجام معامله با تبهکاران می‌ کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان داشت: در ادامه با رصدهای اطلاعاتی به دست آمد، متهمان در آخرین اقدام خود، قصد معامله 30 دستگاه کامیون کشنده با دلاهار های تقلبی را دارند که مخفیگاه و تردد این افراد تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی درادامه افزود: در 2 عملیات مستقل و برنامه ریزی شده و منسجم هر 3 متهم در مخفیگاهشان در تهران و شهر ری دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان 100 هزار قطعه اسکناس 100 دلاری کشف شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه پس از هماهنگی های قضائی هر 3 متهم برای تحققات تکمیلی در اختیار پلیس فتا تهران قرار گرفتند اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با جرائم اقتصادی از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده اینگونه موارد مشکوک با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار