با حضور وزیر علوم در کازرون؛

کلنگ زنی سه پروژه صنعتی و بازدید از دو پروژه پزشکی و تحصیلی

کازرون (پانا) - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از حضور در مراسم افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و مدرسه خیرساز شهر کازرون از بیمارستان امام علی (ع) و پردیس دانشگاه سلمان فارسی این شهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی سه پروژه صنعتی و بازدید از دو پروژه پزشکی و تحصیلی

محمد علی زلفی گل، پس از آن از سه پروژه صنعتی؛ تولید مفتول، سیم و کابل آلومینیوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی، پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت کازرون ۴ و ایرانخودرو دیزل (گواه) برای تعمیرات و مونتاژ خودرو های دیزلی کلنگ زنی شد.

احداث کارخانه تولید مفتول، سیم و کابل آلومینیوم با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۴۵۵ متر مربع ساخته و در خط تولید فاز اول آن، ۸۰ نفر به کار گرفته خواهد شد. ارزش این طرح در فاز اول ۶۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است و انتظار می رود در فاز اول ۲۰/۰۰۰ تن در سال ظرفیت تولید مفتول آلومینیومی و ۱۲/۰۰۰ تن در سال ظرفیت تولید سیم آلومینیومی داشته باشد.

در ادامه این مراسم، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش کازرون از افتتاح مدرسه خیرساز فاطمه زهرا (س) در کازرون خبر داد و گفت این مدرسه حدود ۴۰۰ دانش آموز را در خود جای می‌دهد.

این مدرسه پس از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب کازرون مدرسه خیرساز فاطمه زهرا (ع) توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

امیرحسین جمشیدی ادامه داد: این مدرسه دوازده کلاسه حدود ۴۰۰ دانش آموز را در خود جای می‌دهد و بیش از ۷۵ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت آن شده است.
مدرسه خیرساز فاطمه زهرا (س) در زمینی به مساحت ۳ و ۱۴۷ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۲۳۰ متر ساخته شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار