رییس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل شهرستان‌های استان تهران خبرداد:

برگزاری جلسه کارگروه مردمی سازی پروژه مهر

تهران (پانا) - رییس اداره مشارکت‌های مردمی ادارکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری جلسه کارگروه مردمی سازی پروژه مهر با حضور اعضا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه مردمی سازی پروژه مهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه کارگروه مردمی سازی پروژه مهر با حضور اعضای کارگروه متشکل از رییس اداره مشارکت‌های مردمی ادارکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رییس دوره دوم متوسطه و جمعی از کارشناسان مرتبط با کارگروه در محل دفتر رییس اداره مشارکت‌های مردمی برگزار شد.

در این جلسه صادق موسی پور رییس اداره مشارکت‌های مردمی با ارائه گزارشی از اهم اقدامات اداره مشارکت‌ها در زمینه مردمی‌سازی پروژه مهر گفت: باید به سمت حکمرانی آموزش و پرورش برویم و به این امر با راه‌اندازی جریان‌های مردمی و استفاده از مشارکت‌های مؤسسات به حکمرانی آموزش و پرورش دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: از فعالان آموزشی شهرستان‌های استان تهران دو انتظار داریم یکی اینکه کمک کنید تقابل و دوقطبی مدارس دولتی و غیر دولتی را از بین ببریم و روی موضوعات کیفیت آموزشی و اجرایی سازی سند تحول و رشد تربیت چند ساحتی در مدارس دولتی و غیردولتی گام برداریم؛ انتظار دیگر این است که به مدل مردمی سازی آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های همچون وقف کمک کنید تا مردمی سازی آموزش و پرورش رونق بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار