امام جمعه شهرستان شیروان:

خدمتگزاری در این انقلاب، خدمت به اسلام، اهل بیت(ع) و مردم است

شیروان (پانا) - امام جمعه شهرستان شیروان در جمع مدیران ادارات، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان شیروان با بیان تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد ان شاءالله خداوند متعال به برکت خون مطهر شهدای هفته دولت، توفیق واقعی و خدمت صادقانه و ماندگار را به همه ما عنایت کند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خدمتگزاری در این انقلاب، خدمت به اسلام، اهل بیت(ع) و مردم است

حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی با اشاره به اینکه بنای دولت یک خدمت صادقانه و بدون منت است افزود: خدمت به مردم همانند چراغ راهنمایی است و هرکدام از این چراغ ها اگر خاموش باشد دیده می شود و لذا باید کارها را همانند چراغ راهنما بگویید تا مردم مشاهده کنند و همچنین خدمت تک تک ما در کنار هم، برای انقلاب اسلامی و با یک نگاه فرا ملی، صادقانه و بدون هیچگونه نگاه سیاسی و همراه با ایجاد امید در دلهای مردم باشد.

تکمیلی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان حاصل خون مطهر هزاران شهید و ایثارگر و زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(ع) یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در این مدت زمان کوتاه 43 ساله خود، یک حرکت و قدرت بزرگی را در مبارزه با استکبار شکل داد لذا باید قدر آن را دانسته و توجه داشته باشیم که ما یک جامعه هدف داریم که نگاهشان به من و شماست.

امام جمعه شهرستان شیروان با بیان اینکه پول نیست، نمی شود، چاره ای نیست، قبلی ها اینطور بودند گفت: این پاسخ ها پذیرفته نیست و لذا مدیر هرکجا به بن بست رسید باید راه را در جایی که خلاف قانون نیست پیدا کند تا خدمت صادقانه محقق شود و خدمت صادقانه هم وظیفه همه ما است و کار باید جهادی باشد و کار جهادی هم صبح و بعد از ظهر و شب نمی شناسد.

وی با درخواست ایجاد ارتباط قوی مدیران با مردم و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران سخنگوی مردم و نماینده مردم هستند و باید کارهای خوب مدیران را به مردم منتقل کنند و لازمه خدمت شایسته و صحیح مدیران نیز، برگزاری حداقل سالی دوبار نشست با مردم و خبرنگاران همراه با ایجاد امید در ارائه گزارش کار های انجام شده و شنیدن صحبت های مردم در جهت برطرف شدن نیازها و کمبودهای موجود باشد.

تکمیلی از دولت اسماعیل زاده فرماندار و عین الله احمدی شهردار شیروان بابت ایجاد برقرای ارتباط های مردمی به صورت یک روز در هفته در داخل و بیرون از محیط کار تقدیر و تشکر کرد و افزود: کاری که ارزشمند است را باید گفت به جهت اینکه مردم بدون ضوابط و تشریفات می توانند از نزدیک با مدیران صحبت ‌کنند و لذا هرچه اداره ای بزرگتر باشد این ارتباطات باید بیشتر باشد.

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: امروز انقلاب اسلامی از دیروز بسیار قوی تر و قدرتمند تر است و یکی از این قدرت ها، قدرت مردم است و همه مردم، خوب، مومن، همراه و طرفدار انقلاب هستند و اگر برخی ظاهرشان عوض شده دلیلی بر عدم طرف داری آنان از انقلاب نیست بلکه همه پای دستگاه امام حسین علیه السلام حاضر، مومن و دل داده اند و لذا تلاش دشمن این است که مردم را ناامید کند.

وی برقراری و حفظ آرامش در سطح شهر و مدیران را لازمه مدیریت شایسته برشمرد و افزود: مطالبه باید باشد اما اختلاف افکنی و کشیدن مشکلات به فضای مجازی و ایجاد چالش بزرگ خوب نیست و خیلی از کاستی‌ها در سایه همین اختلاف ها اتفاق افتاده است و لذا همه ما مدیران وقتی می توانیم کار کنیم که در فضای شهر، فضای، همدلی، وحدت و آرامش حاکم باشد تا هر کسی در آن قرار می‌گیرد دیده شود و اگر این فضا، آلوده اختلاف، فتنه، تخریب، تهمت و شایعه ها باشد، کار کردن و کار نکردن، نقدهای منصفانه و مغرضانه، صادقانه و خائنانه نیز دیده نخواهد شد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز با تبریک گرامی داشت هفته دولت، در رابطه با برخی فعالیت های انجام شده توسط دولت در مبارزه با فساد، تزریق واکسن، شناسایی شرکت ها و ابر بدهکاران بانکی، پیگیری و انجام ساخت مسکن ملی و... مطالبی را اظهار کرد و گفت: در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان، مصوبه ها و تسهیلات بسیار خوبی اختصاص داده شده است و امیدواریم بتوانیم سهم شهرستان را در جهت پویایی و فعال کردن زیرساخت ها به نتیجه برسانیم.

دولت اسماعیل زاده افزود: در سال گذشته یکصد و پنج پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد تومان افتتاح و دو پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شد و در هفته دولت سال جاری نیز ۹۸ پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و هفتاد و هشت میلیارد تومان افتتاح و ۱۰ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد تا بحث بیکاری و اشتغال به کار در شهر حل شود.

وی با بیان اینکه ان شاء الله با تمام قدرت و توان بیشتر و مضاعف، کارها را ادامه خواهیم داد گفت: مشکل جانمایی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با پیگیری امام جمعه محترم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و ناظرین محترم دادستان حل شد و در آینده نزدیک این پروژه فعالیت خود را شروع خواهد کرد.
رئیس دادگستری شهرستان شیروان نیز با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم گفت: وظیفه بشریت و انسان به عنوان مخلوق و آفریده خداوند این است که باید در خدمت به دین خداوتد باشد و همچنین فلسفه قیام امام حسین علیه السلام و امام خمینی (ره) و قیام های زیادی که در طول تاریخ اتفاق افتاده نیز در واقع برای اقامه دین خدا و برقراری قوانین و مقرراتی بوده که خداوند برای پیامبر ما فرستاده و همه را مکلف کرده که آن را اجرا کنند و ان شاءالله ما هم بتوانیم با آنچه که در توان داریم، خدمت شایسته ای را به مردم عزیز ارائه بدهیم.

جواد جعفری افزود: همانگونه که خداوند در قرآن کریم وعده یاری داده است که اگر کسی خدا را یاری کند به یقین خداوند هم او را یاری خواهد کرد، ما هم باید این آیات را چراغ راه هدایت خود قرار دهیم و لذا نصرت و برکت خدای متعال نصیب کسی خواهد شد که در نهایت تقوا و اخلاص، برای خداوند کار کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از عبور از جنگ هشت ساله، امروز به یک محاصره اقتصادی همه جانبه و با تمام قدرت دست زده است گفت: دستگاه قضایی در خدمت جمهوری اسلامی است و با تمام قوا و با تعامل تنگاتنگ و نزدیک به هم، از همه خدمتگزاران فرهنگی، روحانیت و کسانی که در حال خدمت به اسلام هستند حمایت می‌کند تا مشکلاتی را که در شهر وجود دارد حل و فصل شود.

خبرنگار: حسین علی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار