تمدید گذرنامه‌ها و صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید گذرنامه‌ها و صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شد

سردار علی ذوالقدر در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از 6 ماه اعتبار دارند و گذرنامه‌هایی که از ششم شهریور ۱۳۹۱ صادر شده اند و تاکنون نسبت به تعویض آنها اقدام نشده به صورت رایگان آغاز شده است. این تمدیدها فقط برای رفتن به کشور عراق و سفر عتبات عالیات است و از صبح امروز تا به این لحظه ۲۳۰۰ نفر در یکی از مراکز صدور گذرنامه تهران حاضر شده‌اند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا افزود: افراد می‌توانند در تهران به مراکز گذرنامه کوه نور، شهرری، شهریار و ورامین و شهرآرا مراجعه کنند. در سراسر کشور شعبات گذرنامه کار خود را به صورت شبانه‌روزی کرده‌اند و امسال نسبت به سال گذشته صدور گذرنامه ۴۰۰ درصد افزایش داشته است، یعنی ۴ برابر شده است.

به گفته وی، صدور گذرنامه نسبت به سال ۹۸ که بیشترین صدور گذرنامه و زائر به عتبات عالیات را داشته ایم ۸۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تصریح کرد: از اول خرداد مراکز صدور گذرنامه به صورت شبانه روزی کارشان را انجام داده‌اند، از امروز صدور برگ گذر ویژه اربعین آغاز شده است و قیمت آن هم یک دهم قیمت گذرنامه بین‌المللی است اما این برگ گذر ویژه صرفاً برای اربعین اعتبار دارد. افراد برای تمدید گذرنامه‌هایشان فقط به ادارات گذرنامه یا پلیس‌های امنیت عمومی در سراسر کشور مراجعه کنند و از رفتن به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار