اعزام پیشتازان دختر مشهد به اردوی قطبی کشوری

هدف از تشکیل اردو، آموزش زندگی مستقل به دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌ رضوی گفت موقعیت اردوی دانش‌آموزی شاید فقط یکبار در طول زندگی اتفاق بیافتد. هدف از تشکیل اردو این است که دانش‌آموزان زندگی کردن به صورت مستقل را بیاموزند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیل اردو، آموزش زندگی مستقل به دانش‌آموزان است

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی در مراسم اعزام پیشتازان دختر به اردوی قطبی کشوری گفت: شما پیشتازان از بین 700 هزار دانش آموز در دوره متوسطه برای این اردو انتخاب شدید و به نظر من این موقعیت و تجربه‌ای که نصیب شما شده است شاید در طول زندگی دیگر برایتان اتفاق نیفتد.

وی افزود: هدف از تشکیل اردو این است که شما تمرین زندگی کردن بدون والدین را بیاموزید و انجام دهید. این اردو به شما مهارت زندگی کردن را یاد می دهد.

رضازاده اظهار کرد: این اردو قرار است یک اردوی تشکیلاتی مهارتی باشد و در عین حال که کم کم بین شما دوستی شکل می گیرد، مهارت های لازم را نیز آموزش می بینید.

وی ادامه داد: ما در جامعه و عصری زندگی می‌کنیم که هرچه مهارت و توانمندی بیشتری داشته باشیم، قوی‌تر هستیم. جامعه ما انسان‌های قوی لازم دارد و آدم‌های ضعیف جایی در زندگی ما ندارند.

رضازاده در پایان تصریح کرد: انتظاری که از شما می‌رود این است که مطیع مربی و سرپرست‌هایتان باشید. این اردو پس از سه سال مجددا راه اندازی شده و انشاءالله از این اردو بهره کافی را ببرید.

خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار