همزمان با هفته دولت:

۷۵ میلیارد تومان پروژه در کاشمر به بهره‌برداری می‌رسد

کاشمر (پانا) - فرماندار شهرستان‌ کاشمر از افتتاح ۷۹ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومانی در کاشمر هم‌زمان با هفته دولت، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
۷۵ میلیارد تومان پروژه در کاشمر به بهره‌برداری می‌رسد

امیردایی صراف فرماندار شهرستان کاشمر در نشست خبری با اصحاب رسانه تصریح کرد: همزمان با هفته دولت به تعداد ٧٩ پروژه در بخش های مختلف عمرانی، کشاورزی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ٧۵ میلیارد و ‌‏۴۶٧ میلیون تومان در کاشمر افتتاح می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح پروژه های اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در هفته دولت، گفت: دبستان یک کلاسه روستای گندم‌بر با ۴ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی، افتتاح دبستان ۹ کلاسه روستای بهاریه با اعتبار ۲ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر و همچنین یک پروژه آماده کلنگ‌زنی در سالن ورزشی هنرستان مدرس است.

وی با بیان اینکه هفته دولت امسال با هدف ارتباط بیشتر مردم با مسئولین با برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت هفته ‏دولت در نماز جمعه و دو روستا در سطح بخش مرکزی و فرح‌دشت میزخدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ‏برگزار می شود، ابراز کرد: در این جلسات مردم می‌توانند بدون واسطه و مستقیم مشکلات و درخواست‌های خود را با مسئولین شهرستان مطرح ‏کنند. ‏

کاشمر یک شهر مهم در خراسان رضوی است

وی ضمن بیان این مطلب که کاشمر به عنوان یک شهر مهم و استراتژیک در استان خراسان رضوی است، عنوان کرد: اگر اجازه دهند این شهر یکی از پشتیبانی کننده های استان خواهد بود.

وی در پایان گفت: کاشمر دارای مزیت‌ های خوبی است نه تنها مزیت‌های نسبی بسیار زیادی دارد بلکه در حوزه صنایع دستی و هنر به روز و برجسته بوده و دارای مجموعه‌های هدف گردشگری است، اما به خاطر مباحث سیاسی عقب مانده است و امیدواریم با همدلی مردم، مسئولین و رسانه‌ها بتوانیم یکی از شهر های برجسته خراسان باشیم.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار