موکب اربعین انصارالحسین(ع) شهرستان نکا خبر داد:

پذیرایی روزانه 2 هزار نفر از زائران در موکب انصارالحسین نکا

نکا (پانا) - مسئول موکب اربعین انصارالحسین اظهار کرد به همت مردم، خیرین و مسئولان شهرستان، موکب انصارالحسین(ع)برای مراسم اربعین امسال در کربلای معلی مستقر خواهد شد و روزانه به 2 هزار نفر خدمات ارائه خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پذیرایی روزانه 2 هزار نفر از زائران در موکب انصارالحسین نکا

نقی پورقربان بیان کرد: تا به امروز مردم ولایتمدار شهرستان نکا کمک های نقدی و غیر نقدی برنج، مقدار قابل توجهی پتو، رب، پیاز، سیب زمینی، قند، چای، آب معدنی، دوغ، کره و اقلام مورد نیاز دیگر که برای موکب پیش بینی شده از سوی مردم و خیرین اهدا شده است و انشالله روزانه بیش از 7500 وعده غذایی (صبحانه.ناهار.شام) پخت و توزیع خواهد شد.

وی افزود: خدماتی از جمله کفاشی، خیاطی، آرایشگاه، ماساژ درمانی، پاسخ به سوالات شرعی. نمایشگاه هنری و تجمسمی و پخت نان در موکب فعال خواهد بود.

پورقربان عنوان کرد: زمینی به مساحت حدود 3 هزار متر مربع در اختیار موکب انصار الحسین(ع) قرار گرفته است که حدود 170 نفر از خادمان موکب (در دو شیفت) برای ارائه خدمات به زائران در آن فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امسال پنجمین سال اعزام موکب انصار الحسین(ع)است، افزود: -=امسال 20 دستگاه کامیون حامل تجهیزات و نذورات (۶ دستگاه حامل نذورات و ۱۴ دستگاه حامل تجهیزات لجستیکی موکب در روز یکشنبه با حضور مردم شهرستان از (روستای زرندین، میدان جانبازان، چهار راه آهن، میدان امام حسین (ع) به کربلا معلی حرکت می کند و ۸۵ نفر از خادمین موکب در روز سه شنبه به کربلا اعزام‌ می شوند و گروه دوم طی مراسمی در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۱۴ اعزام خواهد شد و از پنجشنبه ۱۷ شهریورماه سال ۱۴۰۱ در خدمت همه زائرین اربعین حسینی بمدت ۱۲ روز هستیم.

مسئول موکب اربعین انصار الحسین(ع) گفت: بعد از پایان خدمات رسانی موکب در کربلا گزارش کاملی از خدمات و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی ارائه خواهد شد.
پورقربان در پایان از زحمات مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان نکا و سازمان ها و نهادها و خیرین و پایگاه های مقاومت و رابطین و هییت امنا مساجد، شورای اسلامی، دهیاری به ویژه امام جمعه، فرماندار جهادی، فرمانده سپاه شهرستان به خاطرحمایت وپشتیبانی ازاین حرکت عظیم مردمی و پذیرایی و اکرام زائرین اربعین حسینی قدردانی کرد.

وی در پایان یادآو شد: یک موکب بین راهی جهت خدمات رسانی زائران در شهرستان برپا خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار : الینا ایرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار