مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفت‌وگو با پانا پاسخ داد؛

راهبران جدید وارد مترو می‌شوند؟

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت که دوره‌های آموزشی برای راهبران به صورت آزاد است و شرط استخدامی ندارد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
راهبران جدید وارد مترو می‌شوند؟

مهدی شایسته اصل در گفت‌وگو با پانا درخصوص جذب راهبر در متروی تهران گفت: ‌فراخوانی در اسفند ماه سال 1400 داده شد تا افرادی که به حوزه راهبری علاقمند هستند آموزش آزاد ببینند؛ با علم به اینکه امتیاز استخدام پس از آموزش قائل نشدیم و افراد تنها می‌توانند به صورت داوطلبانه آموزش‌های لازم را بیاموزند.

وی ادامه داد:‌ برای این دوره یک گواهی‌نامه صادر می‌شود که هم برای تهران، هم شهرهای دیگر و هم برای سایر کشورها قابل استفاده است؛ مثل شرکت‌های هواپیمایی که دوره‌های آموزشی آزاد برگزار می‌کنند و خود افراد هزینه‌ها را تامین می‌کنند و شرکت مذکور می‌تواند از این نیروهای آموزش دیده استفاده کند و دانش آموخته‌ها نیز می‌توانند از این گواهی‌نامه یا اعتبارنامه‌ها در جای دیگری استفاده کنند.

شایسته اصل تاکید کرد:‌ حدود 2300 نفر ثبت نام کردند و ساز و کارهای لازم آن هم دیده شد، امیدواریم بتوانیم دوره‌هایمان را برگزار و از افرادی که در این دوره هستند در صورتی که کمبود نیرو داشته باشیم استفاده کنیم. در چند سال آینده پیش‌بینی می‌شود با توجه به سختی کار راهبران که 20 ساله است تعدادی از این افراد بازنشسته شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار