«اردوها» فرصتی برای ارتقای ‌آگاهی دانش‌آموزان‌

کرمان (پانا) - فضای کانون پر از شور و هیجان شده، بوی اسپند همه جا را گرفته، خانواده‌ها از دور ناظر بر انجام فعالیت‌های فرزندان خود هستند. انگار خبری شده. با دانش‌آموزان که صحبت کنی متوجه می‌شوی آماده اعزام به اصفهان هستند‌.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
«اردوها» فرصتی برای ارتقای ‌آگاهی دانش‌آموزان‌

بعد از مدت‌ها که کرونا همه را خانه‌نشین کرده بود اردو های ملی پیشتازان دوباره شروع شده است. یاد چند روز پیش افتادم که گروه‌های دانش‌آموزی در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کردند از صف جمع گرفته تا چادرزنی و مداحی و ...

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه توجیهی پیشتازان به دانش‌آموزان گوشزد کرد که شما از شهر شهید سلیمانی به این اردو اعزام می‌شوید، پس باید جزو بهترین‌ها باشید احترام به یکدیگر خصوصا بزرگترها را سرلوحه زندگی قرار دهید.

یاد این حرف حاج قاسم افتادم که می‌گفت: «احترام و خضوع در مقابل بزرگتر‌ها خصوصاً پدر و مادر، به خودت عادت بده بدون شرم دست پدر و مادرت را ببوسی، هم آن‌ها را شاد می‌کنی و هم اثر وضعی بر خودت دارد.»

محمود رجبی‌پور گفت: با حضور در کلاس‌های مختلف مهارت‌های زیادی آموزش داده شد و شما با دستی پر در اردو شرکت می‌کنید.

دانش آموزان آماده حرکت شدند، غوغایی بود، چه زیبا و به یادماندنی و چه متحد و منسجم.

از رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان اوضاع تیم کرمان را جویا شدم‌. وی در پاسخ گفت: تیم کرمان در کلاس‌های مختلفی شرکت کرده و پیش اردوی فشرده و خوبی را پشت سر گذاشتند.

محمود رجبی‌پور گفت: چند روز قبل از اعزام، کلاس‌های چادرزنی، چوب و گره، صف‌جمع و... برگزار شد، در ضمن مطالب لازم در‌خصوص اجرای برنامه‌های مذهبی نیز در اختیار پیشتازان قرار گرفت.

اتوبوس که حرکت کرد خانواده‌ها با نگاه‌شان گروه را همراهی کردند و صدای خواندن آیه الکرسی به گوش می‌رسید.

دانش آموز خبرنگار: زهره محمدرضاخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار