وزیر آموزش و پرورش در جمع مجمع نمایندگان استان فارس خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس‌جمهوری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

تهران (پانا) - وزیرآموزش و پرورش در جمع مجمع نمایندگان استان فارس از اختصاص بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس‌جمهوری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس‌جمهوری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان فارس و روسای آموزش و پرورش این استان، با تسلیت شب شهادت حضرت امام سجاد علیه‌السلام اظهار کرد: در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان مشکلاتی وجود داشت که برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و ارائه گزارشی از فعالیت‌های دولت مردمی سیزدهم، تصریح کرد: در هفته دولت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات به استان فارس ارسال می‌کنیم.

وی از تلاش برای تأمین فضای موردنیاز دانشگاه فرهنگیان شیراز خبر داد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم ۱۵۰۰ عضو هیئت‌علمی برای دانشگاه فرهنگیان جذب کنیم و در دیگر زمینه‌ها نیز به تقویت حکمرانی در این دانشگاه پرداختیم.

نوری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم دانشگاه فرهنگیان را بیش‌ازپیش احیا کنیم و حتی‌الامکان مراکز تربیت‌معلم را در مناطق محروم راه‌اندازی کنیم.

عضو کابینه دولت مردمی با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد درآمدهای عمرانی استان‌ها به آموزش و پرورش تعلق دارد.اظهار کرد: بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی رئیس‌جمهور به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تخصیص‌یافته است.

شایان‌ذکر است: در این دیدار محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش استان به تشریح شرایط و مسائل استان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار