جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌ شرقی:

هر تشکل موفقی باید از کار جمعی پیروی کند

تبریز( پانا )- جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌ شرقی با اشاره به وظایف یک بسیجی و ضرورت عمل به آموزه‌های شهدا، موفقیت هر تشکلی را مرهون پیروی از کار جمعی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هر تشکل موفقی باید از کار جمعی پیروی کند

سرهنگ الیاس گل‌ محمدزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت بخش پسران، گفت: خوشحالم که خداوند متعال این توفیق را داد که در جمع فرماندهان آینده بسیج قرار بگیرم. یکی از دوره هایی که قطعا تاثیرگذار و مبارک است دوره های یاوران ولایت است که واقعا حساب شده، برنامه‌ریزی شده و گزینش شده است یعنی جوانان و نوجوانانی که آینده بسیج به دستان آنها رقم خواهد خورد.

وی افزود: امروزه وقتی به گذشته چهل ساله انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم، متوجه می شویم نقشی که جوانان و نوجوانان در بحث انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات ایفا کرده‌اند، نقشی بی بدیل است که به همین دلیل ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم کرده ایم.

گل‌محمدزاده ادامه داد: اگر به شجره این دانش‌آموزان شهید نیز توجه کنیم شاهد خواهیم بود که حتما دانش‌آموزان نمونه‌ای بوده‌اند؛ امروز طرح ولایت از جمله برنامه های بنیادی است که بسیج دانش آموزی و سپاه در حال برگزاری آن است و ما به دنبال پیگیری برنامه ها هستیم که آنها را به صورت فاخرتر اجرا کنیم.

وی همچنین خطاب به دانش آموزان افزود: قطعا این انقلاب با جوانان و نوجوانان پیروز شده است و مقام معظم رهبری مکررا بیانیه گام دوم انقلاب را برای جوانان ضروری دانسته‌اند که مسئولین نیز موظف هستند تا در راستای این امر برنامه ریزی کنند که قطعا دشمن نیز به دنبال تهدید و جنگ نرم علیه جوانان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اکنون دشمن تمامی تجهیزات خود را به کار بسته تا به هدف خود یعنی مورد هدف قرار دادن فکر و اندیشه مردم ایران برسد و امروز لازمه پیروزی در مقابل دشمن ایمان داشتن به هدف واقعی خود است. شما اکنون باید بدانید و مسیر خود را انتخاب کنید. امروزه اگر ما بخواهیم از انقلاب دفاع کنیم لازمه آن این است که نسبت به انقلاب، ایران و تاریخ کشور خود مسلط باشیم.

وی افزود: امروزه لازم است که فرماندهان آینده ی بسیج، اعتقاد داشته باشند به کاری که انجام می‌دهند چراکه آینده بسیج و سپاه در دوره های یاوران ولایت رقم می‌خورد. ما می خواهیم فرماندهان ما در اندیشه مدیرانی باشند که کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند. برای ما مهم است که فرماندهان ما در کنار بحث های مدیریتی که حائز اهمیت هستند نیروهایی را تربیت کنند که مومن، انقلابی و در صحنه باشند و افزون بر این الگویی برای مسایل خانوادگی نیز باشند.

گل‌محمدزاده شرح داد: یکی از بحث هایی که برای فرماندهان مهم است بحث کار جمعی است و هر تشکلی که بخواهد موفق شود باید کار جمعی داشته باشد‌. نکته دیگر در کنار تربیت نیروهای انقلابی و مومن ارتقای مدیرت است که ما به دنبال ارتقای مدیریت تشکلات اعتقادی و بصیرتی هستیم و یک فرمانده باید همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، معرفتی و ... را در نظر بگیرد.

وی افزود: بعدی که امروزه می‌تواند باعث موفقیت ما در برابر دشمن باشد، بعد ایمانی و معنوی است و یکی از خواسته های مقام معظم رهبری از شما عزیزان این است که در بسیج دانش آموزی معنویت باشد و این معنویت در ابتدا نیاز است که در فرمانده باشد و یک فرمانده در این راستا باید اخلاص نیت داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از شاخصه های بسیج این است که باید در مسائل اعتقادی و ایمانی پیشرو باشد تا علاوه بر پیروی از راه شهدا بتواند برای باقی اعضای جامعه نیز مفید واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار