انتصاب مدیران جدید آموزش و پرورش شهرستان‌های سرعین، بیله‌سوار و اصلاندوز

اردبیل (پانا) - در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، مدیران جدید آموزش و پرورش شهرستان‌های سرعین، بیله‌سوار و اصلاندوز منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیران جدید آموزش و پرورش شهرستان‌های سرعین، بیله‌سوار و اصلاندوز

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در احکام جداگانه ای به ترتیب سجاد گلی، عباس محسن پور و علیرضا فداکار را به عنوان مدیران جدید آموزش وپرورش شهرستان‌های سرعین، بیله سوار و اصلاندوز منصوب کردند.

در بخشی از این احکام‌ها آمده است نظر به مراتب تعهد و سوابق درخشان به عنوان مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای سرعین، بیله سوارو اصلاندوز منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به وصایای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در راستای سیاست های دولت و با مشارکت و همفکری کلیه همکاران متعهد در خدمت به نظام تعلیم و تربیت، خصوصا در گسترش روابط انسانی، طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای جهاد علمی و در راه رشد و شکوفایی و اعتلای کیفی و حفظ و پاسداری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی منشا برکات و خدمات شایسته باشید.

ضمنا طی آیینی با حضور مسئولان آموزش وپرورش استان از زحمات مدیران وسرپرستان قبلی آموزش وپرورش این شهرستانها تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار