مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

خواسته شهدا، حجاب و وفاداری به ارزش‌های انقلاب است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی به اهمیت حجاب در اسلام اشاره کرد و گفت شهدا از شما خواهران بسیجی حجاب، متانت، ایمان، اعتقاد، ولایتمداری و وفاداری به ارزش‌های انقلاب را خواستار هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
خواسته شهدا، حجاب و وفاداری به ارزش‌های انقلاب  است

در مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی خواهران استان آذربایجان‌غربی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اهمیت حجاب در اسلام اشاره کرد و گفت: شهدا از شما خواهران بسیجی حجاب، متانت، ایمان، وفاداری به ارزش‌های اسلامی و تبعیت از رهبری را خواستار هستند.

جوادجنگی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نباید میدان را در اختیار دشمنان قرار دهیم بلکه تمام قد در مقابل جنگ نرمی که دشمن راه انداخته است باید ایستاد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار شما در مدارس تبیین ارزش های اسلامی است، شما بسیجی و برگزیده هستید، با حجاب و افکار اسلامی خودتان دیگران را به این سمت سوق بدهید.

این مقام مسئول بیان کرد: خواسته شما بسیجی شدن است چون معرفت و شناخت از آن دارید، با وجود تمام کج اندیشی های دشمنان موفقیت از آن شماست زیرا به این راه باور و عقیده دارید.

دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی خواهران آذربایجان غربی در اردوگاه معلم در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار