عمویی در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر اطلاعات:

تامین امنیت اقتصادی از اولویت‌های کاری وزارت اطلاعات است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین امنیت اقتصادی از اولویت‌های کاری وزارت اطلاعات است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالفضل عموئی، با اشاره به نشست امروز( دوشنبه ۲۴ مرداد) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز حجت الاسلام و المسلمین خطیب، وزیر اطلاعات در کمیسیون حاضر شد.

وی تاکید کرد: معاونان وزیر در حوزه امنیت و ضدجاسوسی او را همراهی و در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پیدا کردند.

این نماینده مجلس بیان کرد: در این جلسه، وزیر اطلاعات گزارش مفصلی از اقدامات این دستگاه در یک ساله گذشته در مواجهه با تهدیدات و توسعه امنیت کشور ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنتی ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بر اساس گزارش ارایه شده، در این دوره رویکرد وزارت اطلاعات افزایش هماهنگی جامعه اطلاعاتی بوده و با اشراف وزارت اطلاعات ضربات دقیقی به جریانات ضد انقلاب و وابسته به رژیم صهیونیستی وارد شده است.

وی افزود: در مواجهه با تهدیدات تروریسم تکفیری هم اقدامات موثری صورت گرفته است. علیرغم برخی تلاش های تکفیری ها برای اخلال امنیتی در ایام عزاداری محرم، اشراف وزارت اطلاعات، منجر به برگزاری مراسم های محرم، در کمال امنیت و آرامش شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت اطلاعات با اشراف تهدیدات مختلفی از جانب جریانات ضدانقلاب و رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است. تامین امنیت اقتصادی هم از اولویت های کاری وزارت اطلاعات در دوره جاری بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار