معاون آموزش ابتدایی البرز خبر داد:

موفقیت معلمان و دانش‌آموزان البرزی در پویش بازی و یادگیری

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از موفقیت معلمان و دانش‌آموزان البرزی در پویش بازی و یادگیری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت معلمان و دانش‌آموزان البرزی در پویش بازی و یادگیری

سید محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: در راستای اجرای پویش کشوری بازی و یادگیری، سه عنوان بازی طراحی شده توسط معلمان نواحی یک و چهار کرج و شهرستان ساوجبلاغ و سه عنوان بازی طراحی شده توسط دانش آموزان نواحی یک و شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد در مرحله کشوری برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: ضمن تبریک به برگزیدگان و تقدیر از توجه آنها به اهمیت نقش بازی در آموزش و یادگیری، بازی های آموزشی را تجربه ای نزدیک به واقعیت عنوان کرد که در فرایند یاددهی -یادگیری، فعالیت و مشارکت دانش آموزان را قوت بخشیده و محیط یادگیری را پویا و سرزنده می‌کند.

حسینی در پایان افزود: با توجه به نقش بازی در پذیرش نقش ها در زندگی آتی دانش آموزان و تاثیر آن در بروز توانمندی‌ها، مهارت‌های حل مسئله و تفکر خلاق، دست اندرکاران نظام آموزش و پرورش، به ویژه معلمان باید نگاه ویژه ای به تلفیق بازی در مفاهیم آموزشی داشته باشند و از این فرصت تعاملی در جهت افزایش کیفیت آموزش بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار