درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا

اردبیل (پانا) - دانش‌آموزان اردبیلی در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری فردا و سومین دوره کانون‌های فرهنگی تربیتی با کسب 40 رتبه کشوری در بخش‌های انفرادی و همگانی درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا

در بخش انفرادی جشنواره 25 رتبه حاصل تلاش دانش‌آموزان استان بوده است، که از این میان مهدیه ابوالفتحی از آموزشگاه فرزانگان ناحیه دو در رشته مجسمه سازی، سما صادقی از آموزشگاه شاهد ناحیه یک در رشته قلمزنی و حسام تشکری از هنرستان استاد فرشچیان ناحیه دو در رشته طراحی حائز رتبه اول کشوری شده اند.

همچنین در بخش سرود همگانی آموزشگاه متوسطه اول الزهرا پارس آباد و آموزشگاه متوسطه دوم بحرالعلوم گرمی به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و دوم کشوری شدند.

در بخش نقاشی همگانی نیز آموزشگاه حضرت زینب(س) از پارس آباد، شهید آخری یک و شاهد شهید محبی از ناحیه دو به ترتیب موفق به کسب رتبه های چهارم، پنجم و دوازدهم کشوری شدند.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل ضمن تبریک موفقیت دانش آموزان این استان با بیان اینکه جشنواره فرهنگی و هنری هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره در ۴مرحله مدرسه، شهرستان/منطقه، استانی و کشوری و در ۶رشته اصلی آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی و ۸۳گرایش ویژه مدارس و ۴۵گرایش ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی طراحی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار