دیدار مدیران آموزش و پرورش مازندران با خانواده شهید مدافع حرم

بهنمیر(پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان مازندران به همراه مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، روسای آموزش و پرورش بهنمیر و بابلسر و امام جمعه بهنمیر، با خانواده شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیران آموزش و پرورش مازندران با خانواده شهید مدافع حرم

روحانی شهید محمد امین کریمیان پنجمین شهید مدافع حرم بابلسر است که در ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه بر اثر اصابت دو گلوله به پا و سینه اش در سن ۲۲ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

سرهنگ حسین نژاد و هیات همراه ابتدا از آرامگاه و سپس از منزل این شهید بزرگوار دیدار کردند و گفت و گویی با مادر شهید داشتند.

امام جمعه بهنمیر در این دیدار بیان کرد: بازگشت پیکر شهید کریمیان که با ایام ماه محرم مصادف شده بود، به بهنمیر حال و هوای خاصی بخشید و تشییع جنازه باشکوه این شهید عشق و ارادت مردم به شهدا، دین و نظام را ثابت کرده است.

مادر شهید کریمیان گفت: محمد امین همیشه رویای شهادت را در ذهنش می‌پرواند و عاشق شهادت بود. از وقتی که ۵ ساله بود به کلاس قرآن رفت و به حفظ آن پرداخت. از سال دوم ابتدایی هم به اعتکاف می‌رفت و در سال سوم موفق به حفظ سه جزء از قرآن کریم شد.

وی افزود: محمد امین در نهایت با ایمان و تقوایی که داشت در این راه قدم برداشت و به رویای کودکی اش رسید؛ سه بار به سوریه اعزام شد، اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۹۴ و بار دوم در بهمن ماه همان سال و سومین بار هم در خرداد ۱۳۹۵ بود که به سوریه رفت و دیگر برنگشت و لباس شهادت بر تن پوشید.

دانش آموز خبرنگار: مریم قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار