مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود:

مدرسه، حلقه اتصال جامعه و حاکمیت است

کرمانشاه (پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مدرسه را حلقه اتصال جامعه و حاکمیت دانست و مدیر را مهمترین رکن از ارکان پنج‌گانه مدرسه معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه، حلقه اتصال جامعه و حاکمیت است

سلمان محمدی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، سند تحول بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش برشمرد و افزود: هدف غایی در این راه، تربیت تمام‌ساحتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، نیروی انسانی را اصل اصیل فرآیند یاددهی-یادگیری عنوان کرد و گفت: برنامه، فضا و تجهیزات سه قسم دیگر این فرآیند هستند.

وی خاطرنشان کرد: افتخار ما حضور در پایین‌ترین قسمت هرم وزارت آموزش و پرورش و خدمتگذاری به معلمان عزیز است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه، هنر مدیریت را در دریافت بیشترین بازده از عوامل در اختیار توصیف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هدف ما تربیت چند ساحتی و متوازن دانش آموز برابر سند تحول بنیادین باشد که منجر به تکثیر شهروند قانون‌مدار و آگاه به حق خود شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان راهبرد اصلی این اداره را انسجام درون سازمانی و تعامل برون سازمانی دانست و گفت: از مدیران محترم مدارس استدعا داریم با این دیدگاه، همراه و همگام برنامه‌های کلان حوزه خطیر تعلیم و تربیت باشند.

وی آموزش و پرورش را تبلور مشارکت موثر شرکای آموزش و پرورش در امر تعلیم و تربیت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و گسترش روزافزون فضای مجازی، لزوم حضور موثر انجمن‌های اولیا و مربیان به عنوان قسم اصلی شرکای راهبردی اجتناب‌ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار