معاون آموزش ابتدایی شهر تهران:

طرح تعمیق و تثبیت یادگیری در منطقه ۱۸ اجرای مطلوبی داشته است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی شهر تهران در جلسه شورای معاونین منطقه ١٨ از اجرای مطلوب طرح تعمیق و تثبیت در منطقه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح تعمیق و تثبیت یادگیری در منطقه ۱۸ اجرای مطلوبی داشته است

جلسه شورای معاونین منطقه‌ ۱۸ با حضور معصومه معصومیان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و سایر اعضای شورای معاونین منطقه‌ برگزار شد.

معصومیان در این جلسه ضمن تسلیت ایام عزای حسینی (ع) گفت: در روز عاشورا شاهد عالی ترین سطح مدیریتی از جانب امام حسین (ع) هستیم، که حتی بعد از عاشورا اثرات این مدیریت در جریان بوده است.

معصومیان، آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ را در اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری سرآمد سایر مناطق دانست و گفت: براساس بازدید های وزارتی و اداره کل که انجام شده است، منطقه ۱۸ در اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری تمام توان خود را بکار گرفته و بازخورد خوبی داشته است و به جهت اجرای مطلوب این طرح از معاونت آموزش ابتدایی منطقه تقدیر می کنم.

معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، دوره ابتدایی را دوره تربیتی دانسته و بیان کرد: از اعضای شورای معاونین منطقه‌ درخواست همراهی معاونت آموزش ابتدایی در جهت تقویت دوره ابتدایی را دارم.

وی ضمن بیان اهمیت آموزش قرآن و انس با قرآن گفت: در هر منطقه یک مدرسه قرآنی فعال باید ایجاد شده تا انس با قرآن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در پایان منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ نیز ضمن تشکر از حضور معاون مدیر کل در منطقه ۱۸ بیان کرد: فعالیت های معاونت آموزش ابتدایی منطقه ۱۸ با حضور همکاران خوبمان در منطقه به نحو احسن پیش می رود و عملکردشان قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار