فراخوان مسابقه عکاسی در شهر من عاشورا منتشر شد

اهواز ( پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت کانون شماره یک و چهار دزفول به مناسبت ماه محرم، فراخوان مسابقه عکاسی در شهر من عاشورا را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مسابقه عکاسی در شهر من عاشورا منتشر شد

وحید کیانی، ضمن اعلام این خبر به پانا عنوان کرد: فراخوان مسابقه عکاسی"در شهر من عاشورا" با همکاری و مشارکت مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و چهار دزفول برگزار می‌شود.

این فراخوان در گروه‌های سنی نونهال (۸+)، نونگاه (۱۲+) و نوجوان (۱۵+) با موضوعات کودک و محرم، آیین‌های محرم و آموزه‌های محرم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در فراخوان مسابقه عکاسی"در شهر من عاشورا" حداکثر ۳ اثر با موضوعات مرتبط در اندازه ۱۸*۱۳(در صورت ارسال فیزیکی) تا تاریخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ به واتساپ شماره ۰۹۰۲۳۶۲۳۵۱۶ و یا جهت ارسال فیزیکی به آدرس: دزفول، کوی اندیشه بلوار پیام آموران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ دزفول با شماره تماس ۴۲۵۲۳۵۴۰_ ۰۶۱ ارسال کنند.

شایان ذکر است دبیرخانه مسابقه عکاسی"در شهر من عاشورا" ضمن دعوت از کلیه کودکان و نوجوانان استانی و برون استانی اعلام کرد: به ۳ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار