رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

خبرگزاری پانا مصداق نقش تاثیرگذار دانش آموزان در برنامه‌های آموزش و پرورش است

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان اظهار کرد یکی از فعالیت‌های سازمان دانش آموزی در قالب برنامه‌های خبرگزاری پانا است که این خبرگزاری جلوه نقش فعال دانش‌آموزان در برنامه‌های تربیتی این سازمان را بازنمایی می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا مصداق نقش تاثیرگذار دانش آموزان در برنامه‌های آموزش و پرورش است

راویه قاسمی در جلسه هماهنگی پوشش مراسم یوم‌العباس (8 محرم) و تحویل کارت خبرنگار دانش‌آموزان خبرگزاری پانا استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه پانا، تنها خبرگزاری آموزشی در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های رسانه‌ای هم تحت آموزش قرار می‌گیرند و هم با تولیدات خبری و چندرسانه‌ای خود، آموزش‌ها را به‌صورت عملی به نمایش می‌گذارند.

قاسمی با تاکید بر اینکه رضایت اولیا برای حضور خبرنگار دانش‌آموزان در برنامه‌ها ضروری است، افزود: خبرنگار دانش‌آموزان با حضور و پوشش خبری برنامه‌ها می‌توانند آینده خود را تضمین کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت: پانا استان زنجان، یکی از خبرگزاری‌های فعال در سطح کشور است که نتیجه حضور پررنگ دانش‌آموزان در برنامه‌ها است.

وی با اشاره به نامگذاری زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی ابراز کرد: مراسم مذهبی و عزاداری مختلفی در این ایام برگزار می‌شود که دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در روز هشتم محرم (یوم‌العباس) یکی از مهمترین مراسم‌ها است که انتظار می‌رود خبرنگار- دانش‌آموزان حضور فعالی در این برنامه‌ها جهت انعکاس خبری داشته باشند.

قاسمی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مستمر برای خبرنگار دانش‌آموزان پانا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: خبرنگار دانش‌آموزان برای افزایش کیفیت فعالیت‌های خود از ظرفیت این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

یاسر صالحی، مسئول خبرگزاری پانا استان زنجان نیز در این جلسه گفت: خبرگزاری پانا استان زنجان اقدام به آموزش و تربیت حدود 800 خبرنگار- دانش‌آموز در سطح استان زنجان کرده که 30 نفر از آنها فعال هستند.

وی افزود: با برگزاری کلاس‌های آموزشی مستمر تلاش داریم تا این تعداد را به 100 خبرنگار فعال در سطح استان برسانیم.

در پایان این جلسه، کارت خبرنگاری خبرنگار دانش‌آموزان خبرگزاری پانا استان زنجان تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار