سوگواری سراسری احلی من العسل با حضور پرشور نوجوانان حسینی در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - سوگواره سراسری احلی من العسل با حضور پرشور جوانان و نو جوانان حسینی، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سوگواری سراسری احلی من العسل با حضور پرشور نوجوانان حسینی در شهرستان قدس

سوگواره سراسری احلی من العسل با حضور پرشور جوانان و نوجوانان حسینی، حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قدس در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد.

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، در مراسم همایش سوگواری سراسری احلی من العسل که به صورت زنده در شبکه شاد شهرستان قدس پخش می‌شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع)، جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان را به الگوبرداری از زندگی قاسم بن الحسن علیه سلام توصیه کرد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس گفت: دانش‌آموزان و نوجوانان و جوانان باید با مطالعه زندگی قاسم بن الحسن علیه‌السلام و افرادی که در تاریخ ما ماندگار شده‌اند را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و تقوی و بصیرت آنان در زندگی خود را الگو قرار دهند تا بتوانند مسیر درست را از نادرست تشخیص دهند.

امام جمعه شهرستان قدس، نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان به ورزش و آمادگی جسمانی،انس با امام زمان (عج)، انس با قرآن و شهدا توصیه کردند که بتوانند بصیرت لازم برای تشخیص راه از بیراهه،دوست از دشمن و خوب را از بد تشخیص دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار