با هدف پاسخگویی به مشکلات شهروندان

نهضت «دیدارهای مردمی مسجد محور» در منطقه ۱۴ برگزار شد

تهران (پانا) - دیدار های مردمی مسجد محور شهردار منطقه ۱۴ با هدف بررسی مشکلات، درخواست‌های مردم دارالمومنین تهران و تکریم ارباب رجوع به همراه جمعی از مدیران شهری در مسجد میثم منطقه ۱۴ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نهضت «دیدارهای مردمی مسجد محور» در منطقه ۱۴ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این دیدار مردمی که با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان انجام شد، سالاری پور ضمن پاسخگویی به مطالبات شهروندان، مساجد را پایگاهی برای حضور همه اقشار مردم و پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردم از دل محلات برشمرد.

شهردار منطقه ۱۴ ضمن اشاره بر اهمیت مشارکت همگانی مردم برای پیشبرد موضوعات شهری افزود: « چنانچه فعالیت ها و اقدامات شهری با نیازسنجی و مشارکت مردم انجام شود، قطعا کاربردی تر و با رضایتمندی بیشتر عموم مردم همراه خواهد بود.»

وی با بیان اینکه مشارکت باید از مساجد محلات باشد، دیدارهای چهره به چهره با مردم دارالمومنین در مساجد و همچنین بازدید های میدانی در محلات را به منظور رصد مشکلات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان مهم برشمرد.

سالاری پور در پایان این دیدار مردمی با ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی منطقه، سرانه های شهری و بزرگراه شوشتری خاطرنشان کرد: «برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه، برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان محلی، معتمدان، ائمه جماعت، مشارکت مردمی برای شناسایی و مرتفع شدن مشکلات و پیشبرد کارها مورد توجه است‌.»

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار