رئیس آموزش و پرورش نایین:

تربیت نسل تمدن‌ساز، هدف آموزش و پرورش است

نایین (پانا) - رئیس آموزش و پرورش نایین گفت دلیل وجود بسیج در مدارس و هدف آموزش و پرورش، تربیت نسلی نخبه و تمدن‌ساز است.

کد مطلب: ۱۲۹۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نسل تمدن‌ساز، هدف آموزش و پرورش است

جلسه تجلیل از فرماندهان برگزیده واحد های بسیج دانش آموزی مدارس شهرستان نایین، صبح امروز در اداره آموزش و پرورش این شهرستان با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نایین، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و فرماندهان واحد های دانش آموزی مدارس نایین برگزار شد.

حمید شهریاری، رئیس آموزش و پرورش نایین ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام، در این جلسه به بیان هدف آموزش و پرورش مبنی بر وجود بسیج دانش آموزی در مدارس پرداخت و اظهار کرد: فرهنگ بسیجی باید در همه مکان‌ها و زمان ها وجود داشته باشد، زیرا ما هرکجا که بسیجی و جهادی جلو رفتیم به موفقیتی دست یافتیم. دلیل وجود بسیج در مدارس، جذب و انتشار فرهنگ بسیجی بین دانش آموزان به منظور تربیت نسلی نخبه و تمدن ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: با توجه به روی کار آمدن دولت مردمی و جهادی حجت الاسلام رئیسی که معتقد هستند آموزش و پروش تمام ارکانش باید با تفکر بسیجی کار کند، با این تفکر به پیش خواهیم رفت.

شهریاری افزود: در این مسیر، همت و یاری تمام مجموعه های بسیجی، فرهنگی و مساجد را خواهانیم زیرا بهترین زمینه و بستر در این مسیر آموزش و پروش است و درکنار پرورش و کار فرهنگی در مدارس، نیازمند پرورش تحصیلی نیز هستیم که دانش آموزان بسیجی ما بتوانند جزء رتبه های برتر مدارج علمی و کنکور باشند.

سرهنگ محمد حسین الیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین در این جلسه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در اقشار بسیج بر تقویت شدن آنها تاکید ویژه ای دارند که در این اقشار، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی از مهم ترین آنها هستند.

وی ادامه داد: بعد انقلاب اسلامی ایران، الگوهایی مبتنی بر اسلام ساخته شد که در دنیا نظیر ندارند. نوع جدیدی از انسان ها بعد از انقلاب تربیت و پرورش یافتند که همگی ما مدیون رشادت ها و جانبازی های آنان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام هستیم.

محمدحسین الیاسی گفت: امروز مقرر شده است تا از فرماندهان واحدهای دانش آموزی تقدیر شود. می‌دانیم که در برابر شهدا کار کردن هیچ است. گاهی به مسئول و مدیری گفته می‌شود خیلی میدوی و تلاش می‌کنی در صورتی که این کارها در مقابل شهدا و خون این عزیزان واقعا هیچ است.

در پایان، مراسم تجلیل از ۳۲ فرمانده برتر واحد بسیج دانش آموزی برگزار و به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم گردید.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار