در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر(عج)؛

آیین رونمایی از سازه حجمی عصر عاشورا برگزار شد

تهران (پانا) - آیین رونمایی از سازه حجمی عصر عاشورا اثر استاد محمود فرشچیان در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین رونمایی از سازه حجمی عصر عاشورا برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، این سازه حجمی که توسط هنرمند مجسمه ساز علی حیدری ساخته شده، ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ مردادماه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو و همراهی جمعی از بانوان رونمایی شد.

سید محمد نقیب معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه ساخت این سازه در راستای هویت بخشی به ایستگاه‌های مترو به ویژه ایستگاه متروی میدان حضرت ولی عصر(عج) انجام شد، گفت: در راستای هویت‌بخشی به ایستگاه ها، هیئت اندیشه‌ورز در شرکت بهره‌برداری مترو تشکیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم که ایستگاه‌های مترو هویت ایرانی-اسلامی داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و تردد ده‌ها هزار نفر از میدان حضرت ولی عصر (عج) این سازه حجمی ساخته و رونمایی شد. این سازه در طول مدت یک ماه طراحی و ساخته شده و تا پایان ماه صفر در میدان حضرت ولی عصر (عج) مستقر است و پس از آن به یکی از ایستگاه‌های مترو منتقل و به صورت دائم در آن محل مستقر خواهد بود.
نقیب گفت: ما نسبت به گرامیداشت شعائر عاشورایی وظیفه‌مند هستیم، چرا که متروی تهران تنها متروی شیعه دنیا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، عابران و همچنین مردم در فضای مجازی، این سازه حجمی را مشاهده کنند.

گفتنی است این اثر با همراهی بانوان در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار