دعوت رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان فارس از دانش‌آموزان برای حضور در مراسم «احلی من العسل»

شیراز (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان فارس در پیامی از عموم دانش‌آموزان برای حضور در مراسم احلی من العسل که فردا پنج‌شنبه مصادف با ششم محرم به‌مناسبت گرامیداشت مقام حضرت قاسم (ع) در واقعه کربلا برگزار می‌شود دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رئیس مجلس دانش‌آموزی پسران استان فارس از دانش‌آموزان برای حضور در مراسم «احلی من العسل»

در متن پیام محمد مهدی امینیان آمده است:

«السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشند.

نوجوان عاشورایی که الگو قرار دادن سیره زندگی‌اش وظیفه اصلی ما دانش‌آموزان است، حضرت قاسم ابن الحسن (ع) است، یکی از ویژگی‌هایی که برای ایشان برشمرده شده خوش سخنی و بیان حرف‌های پخته و حساب شده بود که در سنین نوجوانی تفکراتی بالاتر و بیشتر از این سن داشته است.

اگر چه قرن‌ها از حادثه کربلا می‌گذرد اما دل‌ها هم چنان شیفته پیام این نوجوان در شب عاشورا است که در سن نوجوانی با پختگی تمام فرمودند: «احلی من العسل، مرگ در راه حق برایم از عسل شیرین تر است»؛ و اینجاست که وظیفه ما دانش‌آموزان در حفاظت از این ارزش والا چند برابر خواهد شد.

به همین منظور از همه شما دانش‌آموزان نسل قاسم ابن الحسن (ع) دعوت می‌کنم که با حضور پر شور خود در ویژه برنامه احلی من العسل که به مناسبت شهادت حضرت قاسم (ع)، که در روز ۱۳ مرداد ماه مصادف با ششم محرم الحرام به صورت هماهنگ در سراسر کشور و در تمام مناطق استان فارس برگزار می‌شود، بار دیگر بر بلندای قله شجاعت بایستید و فریاد ایستادگی و رشادت سر دهید و با اهل بیت علیهم‌السلام پیمانی دوباره ببیندیم و بگوییم پای آرمان‌های خود در دفاع از دین و انقلاب اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام ایستاده‌ایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار