تقویت منابع مالی صندوق توسعه صنایع دریایی در بودجه سال 93

خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیرصنعت، معدن وتجارت در امور تولید بر ضرورت تدوین استراتژی برای تقویت تامین منابع مالی صندوق توسعه صنایع دریایی كشور خصوصا در بودجه سال آینده تاكید كرد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شاتا « احمد دوست حسینی » در مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق توسعه صنایع دریایی كشور گفت: مراحل اجرایی شدن این موضوع باید با جدیت دنبال شود.
وی در این نشست ضمن اشاره به تعیین هدفمند اولویتها وسیاستگذاریهای صندوق از مسئولان آن خواست تا به درستی در زمینه حمایتها و اجرای برنامه های خود اقدام كنند.
به گفته دوست حسینی ، حركت به سمت تغییر سیاستهای تعمیر به سمت ساخت از موضوعاتی است كه می تواند دراین بین حائز اهمیت قرار گیرد.
وی تبیین سیاستهای صندوق در شورای عالی صنایع دریایی كشور را مورد اشاره قرار داد و اجرای درست آنها را در چشم انداز آینده صندوق موثر دانست.
لازم به ذكر است: مجمع عمومی عادی سالانه این صندوق برای بررسی صورت های مالی سال 91 باحضور قائم مقام وزیرصنعت، معدن وتجارت در امور تولید و نمایندگانی از دستگاههای ذیربط برگزار شد.
در این جلسه همچنین ، «حسین فاضل » مدیرعامل صندوق توسعه دریایی كشور ، گزارشی از عملكرد این صندوق در سال 1391 و راهبردهای كلان صنایع دریایی كشور ارائه كرد.
در این جلسه قائم مقام وزیرصنعت، معدن وتجارت در امور تولید به بررسی صورت های مالی صندوق توسعه صنایع دریایی پرداخت و راهكارهایی برای توانمندسازی بیشتر صندوق بیان كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار