وزیر آموزش و پرورش در سفر به ایلام:

‌رتبه‌بندی معلمان دستاوردهای کیفیتی و رقابتی در نظام تعلیم و تربیت دارد

به‌زودی شاهد اجرای رتبه‌بندی خواهیم بود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، رتبه‌بندی معلمان را دارای دستاوردهای کیفیتی و رقابتی مثبت در نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
‌رتبه‌بندی معلمان دستاوردهای کیفیتی و رقابتی در نظام تعلیم و تربیت دارد

یوسف نوری در جریان سفر به استان ایلام، گفت: شیوه‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیات محترم دولت نهایی شد و ایراداتی که کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به آن وارد دانسته بود مرتفع شد. بنابراین اکنون می‌توانیم بگوییم رتبه‌بندی از نظر قانون و مقررات، مشکلی ندارد.

وی افزود: در حال حاضر اطلاعات مورد نیاز برای رتبه‌بندی از جمله اطلاعات معلمان، در مرحله بارگذاری است و عن‌قریب شاهد اجرای رتبه‌بندی خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که با اجرای رتبه‌بندی، شاهد چه تحولاتی خواهیم بود، اظهار داشت: اولین تحولی که رتبه‌بندی معلمان ایجاد خواهد کرد، در زمینه ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت است. همچنین رتبه‌بندی موجب ارتقای صلاحیت‌های معلمی می‌شود و یک رقابت مثبت را در نظام تعلیم و تربیت ایجاد می‌کند. علاوه بر این‌ها، رتبه‌بندی دارای ما به‌ازای مادی خواهد بود که از این طریق، حقوق همکاران ما ترمیم می‌شود.

نوری تاکید کرد: اکنون با جدیت هرچه بیشتر، این‌کار را انجام خواهیم داد تا شاهد ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار