معاون پژوهش،برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

خبرنگاران، مهندسان افکار عمومی جامعه هستند

نقش رسانه‌ها در رشد و تعالی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه تعیین‌کننده است

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت خبرنگاران، مهندسان افکار عمومی جامعه هستند و رسانه‌ها در رشد و تعالی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه تعیین‌کننده هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، مهندسان افکار عمومی جامعه هستند

ایمان سبحان‌نژاد در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، مکتب و رسالت خبرنگاران را الگو گرفته از مکتب حضرت زینب (س) دانست و افزود: همانطوری که حضرت زینب (س) روایتگر قیام تاریخی عاشورای حسینی و افشا کننده چهره یزیدیان زمانش بود ،امروزه خبرنگاران هم با تاسی از آن حضرت راوی خدمات نظام جمهوری اسلامی و برملاکننده نقشه های شوم دشمنان قسم خورده و تا دندان مسلح داخلی و خارجی این مرز و بوم هستند.

وی با تکریم ۱۷ مردادماه، سالروز گرامیداشت روز خبرنگار، آن را فرصتی مناسب برای تجلیل و تکریم این قشر فرهیخته برشمرد و گفت: خبرنگاران مهندسان افکار عمومی جامعه هستند که اگر آنها از وظیفه اصلی و اخلاق حرفه ای خود فاصله بگیرند جامعه در ابعاد مختلف دچار آسیب و انحطاط می شود.

سبحان نژاد خبرنگاران را رکن مهم فرهنگسازی در جامعه دانست و گفت: خبرنگاران در فرایند مسیر توسعه نقش مهمی دارند که باید حمایت شوند.

سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تسلیت ایام محرم از برنامه های ویژه روز خبرنگار در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با همکاری بسیج رسانه‌ و آموزش وپرورش برنامه های خوبی برای گرامیداشت روز خبرنگار تدارک دیده شده است که بزودی اعلام خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار