واعظ آشتیانی: کار شبکه معاند اینترنشنال دزدی آشکار رسانه‌ای بود

تهران (پانا) - نامزد ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال گفت‌ کار شبکه معاند اینترنشنال دزدی آشکار رسانه‌ای بود مصاحبه من را تقطیع و به‌نفع خودشان استفاده کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
واعظ آشتیانی: کار شبکه معاند اینترنشنال دزدی آشکار رسانه‌ای بود

‌امیر واعظ آشتیانی افزود: این موضوع از جایی شروع شد که من پنج شنبه گذشته برای مصاحبه بصورت برخط و اینترنتی، روی خط برنامه مجله فوتبال شبکه خبر رفتم و روز بعد شبکه معاند ایران اینترنشنال، با استفاده از تصاویر پخش شده همین برنامه، دزدی رسانه‌ای کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال ادامه داد: این شبکه متاسفانه بخشی از صحبت هایی را که بنده بصورت اینترنتی با شبکه خبر داشتم تقطیع کرد و جالب اینکه در بالای این تصویر نوشته شده بود ارتباط اینترنتی؛ یعنی مخاطب فکر می کرد که بنده در تماسی اینترنتی با شبکه اینترنشنال مصاحبه می‌کنم، کاری که مغایر با اصول حرفه ای و یک بداخلاقی رسانه ای است و فقط از سوی این چنین رسانه ها سر می زند. بازهم تاکید میکنم نکته اساسی اینجاست که وقتی زده می شود «ارتباط اینترنتی» همین موضوع بیننده را دچار اشتباه می کند و این کار عامدانه و با هدف فریب بیننده صورت گرفته است.

واعظ آشتیانی افزود: من برای روشن شدن این موضوع با بیشتر رسانه ها مصاحبه کردم تا ماهیت این رسانه معاند را بیش از پیش روشن کنم و همین موضوع شاید مبارزه ای باشد با دروغ پراکنی های دیگر این رسانه معاند در خارج از کشور.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار