فلاحی در نشست خبری:

همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت برگزار می‌شود

کشور ما باید از محور مقاومت حمایت کند

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت گفت آنچه که برای ما مهم است این است که کشور ما باید از محور مقاومت حمایت کند بر همین اساس همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت ۱۰ مرداد با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت برگزار می‌شود

احمدحسین فلاحی در نشست خبری فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس، اظهار کرد: چند هفته قبل شاهد سفر رئیس جمهور‌ امریکا بودیم که در مقابل آن، برگزاری نشست تهران را شاهد بودیم. آنچه که امروز به عنوان بشارت ما می‌توانیم برای رزمندگان محور مقاومت داشته باشیم، این است که در تاریخ صهیونیست‌ها که به نوعی برای خودشان حجت است، معتقدند که هر هشتاد سال، رژیم اینها از هم فرو می‌پاشد و اینها امروز در دهه هشتاد هستند و بسیار نگران هستند.

وی افزود: دشمن معتقد است که رژیمش ادامه پیدا نخواهد کرد و از هم خواهد پاشید لذا باید برای آینده منطقه و‌ محور مقاومت برنامه بلند مدتی داشته باشیم.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت گفت: آنچه که برای ما مهم است این است که کشور ما باید از محور مقاومت حمایت کند. نیروهای مقاومت نیروهایی فراسرزمینی هستند که منحصر به عراق و‌ سوریه و یمن نیست و فراتر از این است و امروز از هرروز آماده‌تر و منسجم‌‌تر هستند.

فلاحی بیان کرد: امروز شاهد آمار بالایی از کودکان آسیب دیده هستیم که این آمارها با ادعاهای غرب در حمایت از حقوق بشر یا حقوق کودکان در تضاد است. هدف ما رساندن صدای کودکان آسیب‌دیده محور مقاومت به گوش جهانیان و نهادهای بین‌المللی برای تحقق و رعایت حقوق این کودکان است، امیدواریم حرکتی را آغاز کنیم که آزادی‌خواهان جهان به یاری این کودکان بشتابند.

وی ادامه داد: بر همین اساس همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ مرداد با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری، سفرای کشورهای محور مقاومت، خانواده‌های شهدای محور مقاومت و کودکان محور مقاومت در ساختمان شهید شیخ فضل الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار