یک مدرس زبان انگلیسی در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:

یادگیری زبان انگلیسی، لازمه روابط بین‌المللی است

ملارد (پانا) - یک بانوی مدرس زبان انگلیسی، ضمن اشاره به اهمیت یادگیری زبان‌های دیگر، گفت یادگیری زبان انگلیسی برای برقراری روابط در سطوح بین‌المللی ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۹۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری زبان انگلیسی، لازمه روابط بین‌المللی است

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است. با پیشرفت روند جهانی‌سازی ارتباطات بین‌المللی، تجارت جهانی و آموزش علوم جدید به زبان انگلیسی انجام می‌شود و عدم آشنایی با این زبان معادل عدم حیات در دنیای مدرن است. همانطور که قبلا اشاره شد، با توجه به تسلط انگلستان و آمریکا در زمینه‌های مختلف از جمله تکنولوژی و اینکه دنیای امروز، ثانیه به ثانیه پیشرفته‌تر و تکنولوژیک‌تر می‌شود، نیاز به دانستن و استفاده زبان انگلیسی بیشتر و بیشتر احساس می‌شود.

نسترن تاجیک، مدرس زبان در یکی از آموزشگاه‌های خوشنام ملارد است و در مورد یادگیری زبان انگلیسی گفت: «زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است که تمامی مردم باید در آن مسلط باشند تا در آینده دچار مشکلی نشوند.»

وی ادامه داد: «من به عنوان یک مدرس زبان در این سال‌هایی که تدریس کردم، متوجه استعدادهای دانش‌آموزان شدم و دیدم که آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا در زبان انگلیسی مسلط شوند.»

این مدرس زبان در مورد چالش‌های آموزش زبان انگلیسی، تشریح کرد: «همه دانش‌آموزان مهارت کافی را در زبان انگلیسی دارند و اما از آنجایی که یادگیری این زبان کمی سخت است، دانش‌آموزان در گرامر مشکل دارند و بعضی وقت‌ها آنها معنی یک کلمه در جمله را نمی‌دانند یا بعضی از دانش‌آموزان نمی‌توانند یک جمله ساده را بخوانند چون از پایه، با آنها اصولی کار نشده است.»

وی خاطرنشان کرد: «لازم است دانش‌آموزان علاقه خاصی به این زبان داشته باشند تا یادگیری درست اتفاق بیفتد، بسیاری از دانش‌آموزان به اصرار والدین به آموزشگاه می‌آیند و چیزی هم یاد نمی‌گیرند چون اصلا علاقه‌ای به یادگیری زبان انگلیسی ندارند.»

تاجیک افزود: «خوشبختانه دانش‌آموزان آموزشگاه ما استعداد و انگیزه کافی را دارند، در نوشتن و خواندن زبان انگلیسی بسیار کم دچار مشکل می‌شوند و مهارت شنیداری، خواندن، گفتاری و نوشتاری را دارند. بزرگترین مشکلی که هر دانش‌آموز در زبان انگلیسی دارد این است که گرامر را به خوبی یاد نمی‌گیرد و باید با آنها بیشتر تمرین کرد، همچنین لازم است خود دانش‌آموزان هم تلاش و تمرین کافی را انجام دهند تا به خوبی این زبان کاربردی را یاد بگیرند.»

دانش‌آموز خبرنگار: زینب حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار