معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

هدف اصلی شورای دانش‌آموزی، آموزش مهارت زندگی است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در پنجمین جلسه شورای دانش‌آموزی منطقه، هدف اصلی شورای دانش‌آموزی را آموزش مهارت زندگی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی شورای دانش‌آموزی، آموزش مهارت زندگی است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد در پنجمین جلسه شورای منطقه در رابطه رسالت اصلی شورای دانش‌آموزی گفت: هدف و رسالت اصلی شوراهای دانش‌آموزی کشف استعدادهای جدید در بین دانش‌آموزان و آموزش مهارت زندگی است.

وی افزود: کشف استعدادهای دانش آموزی در زمینه های متفاوت از مهمترین مسائل است، چرا که با کشف یک استعداد نهفته مسیر زندگی یک فرد عوض شده و روز به روز به پیشرفت و ترقی با تلاش و کوشش و رشد استعداد خود نزدیک می‌شود.

مرضیه حافظی، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان ملارد طی این جلسه از تشکیل کارگروه‌های متفاوت شورای دانش‌آموزی خبر داد و گفت: شورای دانش‌آموزی منطقه در کارگروه‌های متفاوت اعم از قرآن و عترت، حیات طیبه، اتحادیه انجمن اسلامی، کمیته استعدادیابی و دیگر گروه و کیمته ها تقسیم بندی شده و به فعالیت‌های خود در این گروه‌ها و به صورت تقسیم‌بندی شده ادامه خواهند داد.

‌وی اظهار کرد: ضروری است که شورای دانش‌آموزی فعالیت‌های خود را گسترده تر کنند و دانش‌آموزان زیادی را در این مسیر با خود همراه کنند که دانش‌آموزان بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و مهارت‌های بیشتری را بیاموزند.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار