انتصاب جدید در آموزش و پرورش ناحیه یک قم

قم (پانا) - معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم در آئینی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب جدید در آموزش و پرورش ناحیه یک قم

مهدی قاسم پور، در آئینی با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش قم و آموزش و پرورش ناحیه یک، به عنوان معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه معرفی شد.

در این آئین، حجت الاسلام «محمد امینیان» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت های پرورشی اظهار کرد: «همه فعالیت های حوزه پرورشی منجر به تغییر رفتار و سبک زندگی دانش آموزان و به دنبال آن کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.»

همچنین «عبدالله صادق خانی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک نیز عنوان کرد: «هنر ما این است که بتوانیم استعداد دانش آموزان را شکوفا کنیم و ان شاءالله بتوانیم با کمک و یاری هم به اهداف مجموعه پرورشی برسیم.»

در این آئین، از خدمات و تلاش های احمد غفاریان در سمت معاونت سابق پرورشی و تربیت بدنی سابق ناحیه که هم اکنون به عنوان معاون آموزشی مشغول فعالیت است، تقدیر و مهدی قاسم پور به عنوان معاون جدید معرفی شد.

مهدی قاسم پور از نیروهای جوان ناحیه با مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث و سطوح عالی حوزوی و دارای سابقه فعالیت در حوزه های پرورشی، فرهنگی، هنری و قرآن و عترت است و عضو گروه تواشیح و مدیحه سرایی استان نیز می باشد.

خبرنگار: سعید بابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار