شناسایی و جذب بی‌سوادان اولویت ویژه آموزش و پرورش است

ملارد(پانا)- در نشست پشتیبانی مجموعه سوادآموزی شهرستان ملارد بر پیگیری و توجه مضاعف در شناسایی و جذب بی‌سوادان تأکید شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و جذب بی‌سوادان اولویت ویژه آموزش و پرورش است

جابر کریمی در این نشست بر رصد دائمی فعالیتهای سوادآموزی تأکید کرده و شناسایی و جذب را اولویت ویژه در این حوزه دانست و از دستگاه‌ها و ادارات خواست که برنامه‌های ویژه برای شناسایی و جذب به صورت مستمر داشته باشند.

وی افزود: با تبلیغات گسترده و ارائه تولیدات رسانه‌ای حساسیت موضوع مطرح شده که به جریان فرهنگی تبدیل شده تا زمینه موفقیت بیشتر و دستیابی به اهداف را میسر می‌کند.

کریمی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری نباید آموزش و‌ پرورش را در بحث سوادآموزی تنها گذاشت و ضروری است تمامی دستگاه‌ها در این زمینه همت لازم را داشته باشند

در این نشست مقرر شد دبیرخانه شورای پشتیبانی سوادآموزی با ارائه محتوا به اداره ارشاد در تهیه فیلم مستند نشریات و تولیدات رسانه‌ای همکاری کند و تمامی ادارات و دستگاه‌ها، به تبلیغات آغاز ثبت‌نام دوره‌های مختلف سوادآموزی در یک ماه آینده اقدام کرده و گزارش آن را ارسال کنند.

همچنین بر برگزاری جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی در پایان هر فصل و بهره‌گیری از ظرفیت مردمی مساجد جهت جذب و شناسایی تأکید شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار