‌آیین تکریم و معارفه رئیس ‌آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش برگزار شد

بوشهر (پانا) - آیین معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش و تکریم رئیس سابق این اداره، با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مسئولان محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
‌آیین تکریم و معارفه رئیس ‌آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش برگزار شد

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با اشاره به نقش آموزش وپرورش در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه و جایگاه مربیان پرورشی در فرآیند توسعه گفت: توسعه انسانی، رکن اصلی توسعه پایدار است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور تلاش شود.

علی اکبر بازیار با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش در جامعه شناخت و حل نیازهای فکری جوانان است، اظهار کرد: تعلیم و تزکیه نفس و آموزش فلسفه معانی زندگی به نسل‌های آینده، از مهمترین وظایف معلمان است.

وی افزود: در جامعه‌ای که علم و دانایی، محور توانمندی و توسعه جوامع بشری باشد، ارتقای کیفی آموزش و تربیت نسلی پرسشگر و خلاق امری ضروری است.

بازیار تاکید کرد: توسعه کمی و کیفی آموزش، توسعه مشارکت عمومی، ارتقای سلامت و بهسازی منابع انسانی از مهمترین اولویت‌های کاری آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به جامعه ای ایده‌آل، پیشرفته و پویا که در آن انسان‌ها صاحب حق و حرمت باشند، نیازمند تشکیلات نو، معلمان نواندیش و دانش آموزان ایده‌پرداز هستیم.

بخشدار آب پخش گفت: آموزش و پرورش را می‌توان به منزله قلب پیکره جامعه دانست که هرگونه آسیبی به آن، موجب زیان سایر بخش‌ها است.

حمزه امین نژاد ادامه داد: آموزش و پرورش می تواند موجب شکوفایی سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

رئیس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز با بیان اینکه ما همه خدمتگزار مردم هستیم و به این کسوتی که بر تن کرده‌ایم، افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: بدون تردید رشد و توسعه پایدار یک کشور به تربیت انسان‌های آگاه، متعهد و متخصص بستگی دارد و پیشرفت همه ‌جانبه، مرهون توسعه سرمایه انسانی است، از این رو اهتمام به آموزش و پرورش را می‌توان وظیفه کل جامعه و آحاد مردم دانست.

اکرم پاپری با بیان اینکه در ابتدای ورودم به منطقه آب‌پخش سعی کردم تعامل سازنده‌ای را با مسئولان و مردم شهر داشته باشم، افزود: احداث مدارس سید احمد و جهاد میاندشت، 2 چمن مصنوعی، کلاس درس تربیت بدنی، آسفالت مدارس، رنگ آمیزی و تجهیز مدارس، تعمیر و نوسازی شبکه برق مدارس روستایی، تجهیز مدارس به کلاس‌های هوشمند، سازماندهی نیروهای توانمند در منطقه، جلوگیری از انحلال مدارس روستایی، دیوارکشی مدارس روستایی، مستندسازی زمین‌های آموزشی بخشی از اقدامات انجام شده در این دوره است.

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش، شهدا را نماد عزت و اقتدار کشور دانست و اظهار کرد: از عموم مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء می‌خواهیم که ما را در این خدمت یاری کنند.

شهریار پیروی ادامه داد: رسالت و مأموریت ما در آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای سند تحول بنیادین خواهد بود و این امر با هم فکری و مشورت فرهنگیان و مردم میسر خواهد شد.

در این آیین از خدمات اکرم پاپری تجلیل و شهریار پیروی به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه آب‌پخش معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار