رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی :

اقدامات ستاد ثبت‌نام در راستای شعار ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی بوده است

ارومیه (پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت اقدامات ستاد ثبت‌نام استان در راستای شعار ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی بوده است.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات ستاد ثبت‌نام در راستای شعار ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی و نصیب برابر آموزشی بوده است

جلیل بیگ وردی صادق در دومین جلسه ستاد ثبت نام آذربایجان غربی افزود: در استان بلافاصله بعد از ابلاغ دستورالعمل در خردادماه برنامه ریزی جهت تکمیل فرم‌های ارزیابی عملکرد انجام شد و سعی شده است با تشکیل 10 تیم ارزیابی و نظارت این روند به نحو بهینه ای پیگیری شود.

وی اضافه کرد: تهیه مقدمات راه اندازی پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان نیز انجام و این روند در تیرماه آغاز شده است.

طبق اظهارات رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی کارگروه ماده 18 نیز تشکیل شده و تصمیمات لازم در زمینه خدمات حمل و نقل پیگیری می شود.

بیگ وردی اضافه کرد: در زمینه پوشش مدارس نیز هماهنگی های لازم با انجمن اولیا و مربیان و سازمان دانش آموزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از 640 هزار دانش آموز در استان تحصیل می کنند گفت: انجام فراید ثبت نام با کمترین چالش و به نحو مطلوب در دستور کار است.

طاهره نوید آرین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار