عضو شورای شهر تهران:

دستگاه‌های نظارتی هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با شورای شهر تهران داشته باشند

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت‌ این توقع وجود دارد که دستگاه‌های نظارتی اقدام‌کننده و موثر تدابیر، در نحوه عمل خود یک هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با کلیت شورا در زوایای بیرونی موضوعات نشان دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های نظارتی هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با شورای شهر تهران داشته باشند

زهرا شمس‌احسان صبح امروز (سه‌شنبه) در هشتاد و یکمین جلسه شورا در تذکری اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی با توجه به هویت و ماهیتی که دارند از زوایا مختلفی موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: تنوع دیدگاه‌ها نقطه قوتی برای شورای شهر در سطح کلان و راهبری و نقطه اثر حوزه‌های حراست و بازرسی در سطح عملیات است.

شمس احسان با اشاره به تفادت دیدگاه در حوزه تدبیر و اقدام گفت: این تفاوت دیدگاه نشان‌دهنده سلامت اشخاص حقوقی دخیل در این موضوع است.

وی با اشاره به موضوعاتی که در روزهای اخیر رخ داده است، افزود: این موضوعات نشان دهنده تنوع و تفاوت نگرش مطرح شده است که عموما در حوزه اقدام و عمل رخ می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: آن چیزی‌ که حائز اهمیت است و باید همه اعضای شورا و شهرداری به آن توجه کنیم وجود سلیقه و نگرش راهبری مبتنی بر تدابیر علمی و عملی برآمده از دانش همه اعضا است.

وی با بیان اینکه سلایق در حوزه اقدامات طبیعتا یکسان نیست، خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از مجموعه شورا ضمن ارج نهادن به این تکثر دیدگاه که منتج از یک راهبرد است توقع داریم دستگاه‌های نظارتی اقدام کننده و موثر تدابیر در نحوه عمل خود یک هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتری با کلیت شورا در زوایای بیرونی موضوعات نشان دهند.

شمس‌احسان اضافه کرد: این هم‌گرایی و هم‌افزایی که قطعا وجود دارد موجب افزایش کارایی کلیت سیستم و در نتیجه کیفیت بهتر اقداماتی که در سطح مدیریت شهری رخ می‌دهد و شورا انجام شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: زمان در حال گذر است و کارنامه مشترک مجموعه شورا و شهرداری در جلوی دیدگان شهروندان و مردم تهران است و در حال ارزیابی دقیق است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مسائل از هر طرفی در حوزه بهبود عملکرد کلیت مجموعه شهری نافی یکدیگر نیست و باید با یک هم‌گرایی و هم‌افزایی بتوانیم اقدامات موثری برای شهروندان و مردم رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار