توفان گردو‌خاک و کاهش کیفیت هوا در غرب و نیمه جنوبی تهران

تهران (پانا) - اداره‌کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید و خیزش گرد‌و‌خاک و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه جنوبی تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
توفان گردو‌خاک و کاهش کیفیت هوا در غرب و نیمه جنوبی تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا فردا (۴ مردادماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری در نیمه‌شمالی و ارتفاعات، نیمه‌ابری و در برخی مناطق همراه با غبار رقیق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا (۴ مردادماه) نواحی شمال شرق و ارتفاعات و تا پایان هفته در اکثر نواحی استان افزایش ابر، گاهی همراه با رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید به‌ویژه در روز چهارشنبه(۵ مردادماه) و احتمال رعدوبرق و در مناطق مستعد ارتفاعات شرقی استان، احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است همچنین برای امروز(۳ مردادماه) کاهش دما سپس تا پنجشنبه(۶ مردادماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۴مردادماه) صاف و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۵ مردادماه) نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید در بعد از ظهر گرد و خاک و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار