پیشتازان هرمزگانی به اردوی ملی استان اردبیل اعزام خواهند شد

هرمزگان (پانا) - جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی به ریاست مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با دستور کار برنامه‌ریزی اردوی ملی و اعزام دانش‌آموزان جهت شرکت در اختتامیه دهمین نشست مجلس دانش‌آموزی در دفتر سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان هرمزگانی به اردوی ملی استان اردبیل اعزام خواهند شد

محمد قویدل ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه مساعدت در برگزاری اردوی ملی گفت: اردوی ملی فرصت مناسبی برای تقویت مهارت های تشکیلاتی پیشتازان و مربیان است و از اهمیت بالایی برخوردار است و اداره کل در این زمینه هر گونه مساعدتی که بتواند انجام خواهد داد.

وی در ادامه به اهمیت بحث اردو پرداخت و تاکید کرد: در انتخاب پیشتازان توجه خاصی بعمل آید و از علاقمندان و فعالین انتخاب و اعزام شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین با تاکید بر تعیین ملاک و امتیاز در انتخاب دانش آموزان گفت: از کسانی که در تولید محتوا، پویش ها و برنامه های سازمان دانش آموزی حضور پر رنگ داشتند انتخاب و اعزام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های اردویی تاکید خاصی کرده و به جهت این که نتایج اردو موجب ایجاد انگیزه جهت فعالیت دانش‌آموزان می شود اظهار کرد: با برنامه ریزی مناسب می توان بسیاری از دغدغه های خانواده ها را کم کرد و همچنین در اجرای این اردو به استناد بخشنامه اعلامی جذب کمک اولیا و خیرین هم مد نظر قرار داده شود و از سایر ظرفیت های موجود در استان هم در حد امکان استفاده شود.

اسماعیل خرامیده، رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان هم در این نشست اظهار کرد: دانش آموزان هرمزگانی عضو مجلس دانش آموزی نیز جهت شرکت در نشست اختتامیه دهمین مجلس دانش آموزی که نهم مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

وی افزود: این نشست با حضور مقام عالی وزارت برگزار می‌شود که با توجه به اهمیت موضوع جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی به همین منظور برگزار شد که مقدمات کار فراهم شده و به زودی بحث اعزام دانش آموزان انجام خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه به تشریح شیوه نامه اردوی ملی و اهمیت آن پرداخت و افزود: این اردوی ملی در استان اردبیل با تعدادی دانش آموز پیشتاز دختر و پسر سهمیه استان به تفکیک پسران ۲۷ مرداد ماه و دختران ۱۰ شهریورماه در اردبیل برگزار خواهد شد که هرمزگان با تمام قوا در این اردوی ملی شرکت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار