دانش‌آموز نخبه شهرستان قرچک در گفت‌وگو با پانا :

مسابقات علمی، پژوهشی زمینه‌ساز حضور دانش‌آموزان در دانشگاه است

قرچک(پانا) - دانش‌آموز نخبه شهرستان قرچک مسابقات علمی، پژوهشی را فرصت ویژه برای دانش‌آموزان دانست که با شرکت در آن می‌توانند خود را برای مشکلات و چالش‌های زندگی آماده کنند .

کد مطلب: ۱۲۹۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات علمی، پژوهشی زمینه‌ساز حضور دانش‌آموزان در دانشگاه است

کیمیا قارلقی دانش‌آموز فعال و پرتلاش شهرستان قرچک در خصوص کسب رتبه اول استان در مسابقات علمی، پژوهشی در رشته انیمیشن‌سازی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد:« مسابقات پژوهشسرا با هدف گسترش فرهنگ کاوش و پژوهش و شکوفایی استعدادهای نوجوانان هرساله در سطح کشور برگزار می شود .

وی افزود:مسابقات علمی، پژوهشی در زمینه‌های نانو فناوری، آزمایشگاه علوم تجربی، سلول‌های بنیادی، کد نویسی، نجوم، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان دارویی، انرژی‌های نوین و زیست فناوری در بین دانش‌آموزان در پژوهشسراها برگزار می‌شود.

قارلقی گفت: این مسابقات فرصتی ویژه برای دانش‌آموزان است که آنها را آماده حضور در اجتماع و دانشگاه می‌کند و دانش‌آموزان را با چالش ها و مشکلات پیش‌ روی آشنا می کند .

مسابقات دانش‌آموزان را برای یک رقابت و عرصه جدید زندگی آماده می‌کند و درس زندگی را به آنها می‌آموزد

این دانش‌آموز نخبه به پیگیری‌های مدیر مدرسه برای شرکت دانش‌آموزان در این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد:« دانش‌آموزان مدرسه نمونه دولتی ارشاد هر ساله در مسابقات علمی پژوهشی پژوهسرا رتبه‌های بسیاری را کسب کرده‌اند بنابراین مدیر مدرسه ما تأکید فراوانی برای شرکت دانش‌آموزان در این مسابقات داشت و می‌گفت این مسابقات سابقه‌ای درخشان برای حضور در دانشگاه می‌شود .

قارلقی تصریح کرد:« من با پیگیری‌های مدیر و معلمان مدرسه برای شرکت در این مسابقه رشته انیمیشن‌سازی با موضوع دستگاه گوارش انسان را برگزیدم که از زیرشاخه‌های آزمایشگاه علوم تجربی محسوب می‌شود که به لطف خداوند رتبه اول استان را نصیب خود کردم و اثر خود را برای داوری به مسابقات کشوری ارسال کردم .»

دانش‌آموز خبرنگار : راضیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار