مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

عامل اصلی تشکیل حکومت اسلامی بسیج و تفکر بسیجی است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در جنگ‌هایی که در طول تاریخ اسلام رخ داد پیروزی سپاه اسلام به واسطه بسیجی و تفکر بسیجی یاران پیامبر(ص) و سپس امیرالمومنین (ع) رخ داد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
عامل اصلی تشکیل حکومت اسلامی بسیج و تفکر بسیجی است

آئین افتتاح اردوی طرح ولایت سازمان بسیج دانش آموزی با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ، مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ، سید احمد بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل، اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش اموزی استان اصفهان و سرهنگی حسین رجب پور رییس سازمان بسیج دانش اموزی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

محمد رضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در اردوی طرح ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: در جنگ‌هایی که در طول تاریخ اسلام رخ داد پیروزی به واسطه بسیجی و تفکر بسیجی یاران پیامبر(ص) و سپس امیرالمومنین (ع) رخ داد.

وی گفت: امام راحل با تفکر بسیجی نهضت اسلامی را به وجود آوردند، مردم از آن حمایت کردند و نهضت اسلامی به پیروزی رسید.

ابراهیمی با اشاره به تفکر بسیجی گفت: دو نوع تفکر بسیجی وجود دارد. تفکری که لشکر شیطان به سرکردگی استکبار جهانی به دنبال آن هستند و تفکر دیگر جنود خدای سبحان، تفکر ائمه و اسلام انقلابی است که سرآمد آن امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر فرهنگی بودن بسیج و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرهنگی بودن بسیج اضافه کرد: اگر گروهی فرهنگ بسیجی داشته باشد در ترویج دین مبین اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی موفق می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: برخورد بسیجی الگو و تراز دارد، ما اگر توانستیم‌الگوی اصلی را یاد بگیریم و در راستای آن گام برداریم، می توانیم خود را هم رزم شهدا بدانیم و اگر هم رزم شهدا بودیم، سرباز کوچک امام زمان خواهیم بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مهم بودن نقش جوانان و نوجوانان گفت: نوجوانان، فرماندهان جوانی هستند که با دانش و بینشی عمیق در راستای تفکر اسلامی در عرصه انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به شهدا و فداکاری آنها گفت: جوانان و نوجوانان در مسیر شهدا گام بردارید و الگوی خود را شهدا را قرار دهید.

خبرنگار‌:صدیقه خواجه سعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار