ممنوعیت تردد شناورها در کیش به دلیل وزش تند باد

تهران (پانا) - طبق اعلام اداره بنادر و دریانوردی کیش، اعلام کرد، تردد شناورهای دریایی در این جزیره با توجه به ناپایداری های جوی از فردا سه شنبه ممنوع است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد شناورها در کیش به دلیل وزش تند باد

به گزارش ایرنا، اداره بنادر و دریانوردی کیش روز دوشنبه در اطلاعیه خود اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت بادهای شرقی - جنوب شرقی ، وجود تندبادهای ناگهانی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا تردد تمام شناورهای مسافری،خودرو بر، تفریحی، گردشگری، اکواریومی، صیادی، قایق های سبک در روز سه شنبه ۲۸ تیرماه ممنوع است.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین تردد شناورهای خدروبر و تفریحی از ساعت ۱۷ فراد بلامانع است و با توجه به ناپایداری های دریایی تغییرات احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق اعلام هواشناسی استان هرمزگان، امروز تا چهارشنبه ۲۹ تیر با توجه به تاثیر و تقویت سامانه فصلی در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات صبحگاهی در مناطق ساحلی با مه صبحگاهی و افزایش لحظه‌ای سرعت باد و در مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود.

امروز و فردا با تقویت سامانه فصلی، در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی مورد انتظار است، توصیه می‌شود از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود و در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق دریایی تنگه‌ی هرمز و دریای عمان با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی، دریا مواج خواهد شد.

وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در غالب مناطق دریایی استان تا اواخر وقت چهارشنبه ۲۹ تیر تداوم خواهد داشت و این مدت دریا نسبتا مواج پیش بینی می‌شود و شرایط برای دریانوردی مساعد نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار