رضازاده:

توسعه مناسبات تجاری-سیاسی در گرو لغو روادید است

حضور گردشگران موجب اشتغالزایی می‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت تحقق لغو روادید با کشورها می تواند به توسعه مناسبات تجاری-سیاسی کمک کند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مناسبات تجاری-سیاسی در گرو لغو روادید است

به گزارش خانه ملت، یعقوب رضازاده در خصوص اهمیت لغو روادید سفر با کشورهای دنیا، گفت: لغو روادید میان کشورمان با دیگر کشورها می تواند در شرایط تحریمی تاثیرات مثبت اقتصادی به همراه داشته باشد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لغو روادید با کشورهای همسایه در رفت و آمد تجار تاثیر بسزایی خواهد داشت، اظهار کرد: در واقع این مهم می تواند به رونق و توسعه بازارچه های مرزی نیز کمک شایانی کند تا شاهد تقویت اقتصاد مرزها باشیم.

وی ضمن بیان اینکه ایران دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که در صورت لغو روادید شاهد حضور گردشگران زیادی خواهیم بود، ادامه داد: در واقع باید اذعان کرد یکی از مزایای لغو روادید، افزایش درآمد کشورمان و اشتغالزایی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه افزود: بدون شک اقتصاد گردشگری مولفه ای است که اگر به آن توجه شود، می تواند بسیاری از نیازهای درآمدی کشورمان را محقق کند تا سرمایه انرژی و نفت برای نسل های آینده محفوظ بماند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید یادآور شد تحقق موضوعاتی مانند لغو روادید با کشورها می تواند به توسعه مناسبات فرهنگی-اجتماعی نیز کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار