ساختار عصر جدید تغییر می‌کند

تهران (پانا) - احسان علیخانی مجری برنامه پربیننده عصر جدید شامگاه گذشته در ویژه برنامه زنده عصر جدید جمله عجیبی را بر زبان آورد و عنوان کرد که اگر قرار باشد عصر جدید ادامه پیدا کند، باید رشته‌های متنوع‌تری باشد و زن و مرد هم در کنار یکدیگر باشند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ساختار عصر جدید تغییر می‌کند

احسان علیخانی در آخرین شب‌های پخش عصر‌جدید گفت: «اگر قرار باشد عصر جدید ادامه پیدا کند، باید رشته‌های متنوع تری داشته باشیم و زن و مرد هم در کنار یکدیگر باشند.»

وی ادامه داد: ما به جایی رسیدیم که یا باید پذیرشی رخ بدهد که سراغ شاخه‌های متنوع دیگری برویم. این امری طبیعی است و کسی هم نمی‌تواند انکار کند. بله ملاحظاتی جدی وجود دارد و رشته‌هایی هست که دعوت کردن‌شان به اینجا سخت است و جنگ و دعوا و بحث دارد.

علیخانی در پاسخ به درخواست شرکت‌کنندگان مبنی بر ادامه این مجموعه هم عنوان کرد: من اعتقاد دارم عصر جدید در شبکه سه یک اتفاق بسیار بزرگ بود. ما اجراهایی از دختران در صحنه در حوزه موسیقی و ورزش و… دیدیم که در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به این مطلب که من در جایی که خانه‌ام است دنبال قهرمان بازی خاصی نیستم،اظهار کرد: شرایط مناسب باشد و بتوان کار خوب کرد انجام می‌دهیم چون فکر می‌کنم باید برای چشم و شعور بیننده احترام قائل باشیم. در جاهایی وارد دوراهی‌هایی می‌شویم که خیلی سخت است.

علیخانی درباره این برنامه گفت: سه گانه عصر جدید ساخته شده است و اگر قرار باشد فصل بعدی ساخته شود خیلی باید بزرگ‌تر و باشکوه‌تر باشد. رشته‌های متنوع‌تر باشد و دختر و پسر، زن و مرد در کنار هم باشند که حتماً به موقعش اتفاق خواهد افتاد.

فصل سوم «عصر جدید» امشب با معرفی برگزیدگان آرای مردمی، به پایان خواهد رسید و قهرمان این دوره نیز معرفی خواهد شد.

این در حالی است که در میان تماشاگران عصر جدید خانم‌ها هم هستند و حتی یکی از داوران مسابقه خانم ژاله صامتی است. ضمن این که تعداد شرکت کنندگان خانم هم بسیار بالاست و در بسیاری از مواقع خانم‌ها برنده شده‌اند.

حالا مشخص نیست منظور احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید دقیقا چه بوده است اما به‌هرحال استقبال مخاطبان از این برنامه بسیار خوب گزارش شده و البته باید گفت استعدادهای زیادی هم در عصر جدید کشف شدند.

هنوز مشخص نیست که دور جدید این مسابقه ساخته می‌شود اما سخنان این تهیه‌کننده و مجری شناخته شده صداوسیما گواه این امر است که او به دنبال تغییر در ساختار این برنامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار