در گفت‌وگو با پانا مطرح شد:

شرکت ورق خودرو ‌چهارمحال و بختیاری در صدد تأمین پایدار نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه است

شهرکرد (پانا) - حمید شجاعی در بازدید از گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان، بزرگترین تولیدکننده خودروهای سنگین حمل مسافر درون و برون شهری کشور تاکید کرد شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در صدد تأمین پایدار تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ورق خودرو ‌چهارمحال و بختیاری در صدد تأمین پایدار نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه است

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در بازدید از گروه خودروسازی عقاب افشان هدف از این بازدید را تعامل و هم افزایی و همکاری در راستای برطرف کردن نیاز های فنی و تأمین محصولات گالوانیزه باکیفیت این شرکت عنوان کرد و افزود: گروه خودروسازی عقاب افشان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه توضیحات مبسوطی ازفرآیند تولید و چالش هایی که این شرکت درخصوص تأمین ورق گالوانیزه با آن مواجه است را باگروه فنی شرکت ورق خودرو مطرح کرد.

شجاعی ادامه داد: باتوان و ظرفیت و تنوع سبد محصولات گالوانیزه خودرویی موجود در شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تأمین همه نیاز گروه خودروسازی عقاب افشان به سهولت قابل انجام است و از خروج رقم قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری و در هزینه های حمل و نقل نیز صرفه جویی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در تعامل با صنایع خودروسازی کشور قطع وابستگی صنایع خودروسازی از واردات محصولات گالوانیزه است.

وی اظهار امیدواری کرد که نشست های فنی مشترک با شرکای خودروساز ما در سراسر کشور در چنین سطحی موجب هم افزایی و بهبود روند تولید در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و درک صحیح ازانتظارات صنایع خودروسازی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار