در ادامه طرح «آجر به آجر» شکل گرفت

استقبال ۲۰ هزار نفری خیرین از پویش «صحن حرم، مدرسه‌‌ام»

تهران (پانا) - شمار مشارکت‌کنندگان «صحن حرم مدرسه‌ام» در کمتر از یکماه به 20 هزارنفررسید.

کد مطلب: ۱۲۹۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال ۲۰ هزار نفری خیرین از پویش «صحن حرم، مدرسه‌‌ام»

پویش «صحن حرم مدرسه‌ام» که در راستای طرح «آجر به آجر» راه اندازی شد، با گذشت یک‌ماه مورد استقبال چشمگیر مردم نیکوکار و دانش آموزان قرار گرفت.

در این پویش مردمی تاکنون، حدود 20 هزار نفر در زمینه مدرسه‌سازی مشارکت کرده‌اند.

هدف اصلی این پویش ترویج فرهنگ متعالی رضوی و بهره‌گیری از رویکرد تربیت اسلامی در ترغیب جامعه به انجام کارهای خیر و نیکوکارانه، و یادآوری جایگاه رفیع مدرسه و دانش اندوزی در نزد خداوند متعال است که در آموزه‌های دینی و کلام اهل بیت (ع) اهمیت ویژه‌ای دارد.

نهادینه کردن فرهنگ‌ مدرسه‌سازی، آگاهی بخشی، توسعه مشارکت‌های مردمی و بزرگداشت شعائر دینی با توجه به مقوله جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، از دیگر اهداف این پویش است.

عواید حاصل از مشارکت مردم در این پویش به نیت امام هشتم(ع)، صرف ساخت هشت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور خواهد شد.

علاقه‌مندان و نیک‌اندیشان می‌توانند از طریق کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا وب سایت ajorBajor.ir کمک‌های خرد خود را «حتی به اندازه یک آجر» برای ساخت مدرسه اختصاص دهند.

خیرین مدرسه‌ساز، سال گذشته بیش از 3 هزار و 400 میلیارد تومان در مدرسه‌سازی مشارکت داشتند. پیش از این پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم»، «من مادرم، بچه های ایران فرزندمن»، «آجرهای مهربانی» و «به رنگ مدرسه» در راستای طرح «آجر به آجر» اجرا شده است و بیش از یک و نیم میلیون نفر از هموطنان نیک اندیش در آن مشارکت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار